Malheureusement cette offre n'est plus active

Team Coach NL/FR/ENG (tijdelijk 6 maanden) – à Leuven

IPG est le plus grand centre d'appel en Belgique, avec plus de 25 ans d’expérience dans le traitement des contacts clients en différentes langues

Description du poste

Fonction:  Contact Center
Région:  Vlaams Brabant
Date:  16.09.2019

Organisation

IPG is hét grootste contactcenter in België, met meer dan 25 jaar ervaring in het behandelen van klantencontacten in verschillende talen, 24 uur op 24, 7 dagen op 7.

Een goede klantendienst en sales organisatie, bemand door flexibel personeel dat gekwalificeerd is om het beeld van een merk, dienst of product in de juiste richting te sturen en te bevestigen, is meer dan ooit een must. Dankzij onze vestigingen in België, Nederland, Frankrijk en Marokko, kan IPG deze expertise aan zijn klanten bieden, zowel op de locale als internationale markt.

Kiezen voor een carrière bij IPG betekent kiezen voor een boeiende, dynamische en veelzijdige job die elke dag nieuwe uitdagingen en kansen biedt. Je komt terecht in de fascinerende wereld van multimedia, klantendienst, telco, ICT en contactcenters; waar klant koning is en teamwork de bedrijfsfilosofie.

IPG voert een gelijkekansenbeleid. We garanderen een objectieve selectieprocedure en werven onze medewerkers (M/V) op basis van competenties en vaardigheden aan. De groep stimuleert interne mobiliteit en biedt reële doorgroeikansen in meerdere professionele domeinen.

Fonction

Als Team coach ben je verantwoordelijk voor het dagelijks opvolgen, coachen, motiveren en ontwikkelen van een team advisors. Het doel hiervan is het realiseren van een maximale productiviteit en kwaliteit en het behalen van de vooropgestelde targets.

Je onderneemt eveneens passende en tijdige acties om afwijkingen op te lossen en investeert in ‘menselijk potentieel’.

Je staat in voor het coachen van de advisors opdat een optimale functie-invulling en motivatie wordt gegarandeerd en dit door middel van het voeren van constructieve feedbackgesprekken

Je stuurt advisors aan bij het behalen van objectieven, stelt actieplannen op en voert evaluatie- en functioneringsgesprekken volgens de vastgestelde procedure

Je geeft briefings aan advisors Je waakt over een optimale bezetting binnen het team (afwezigheid, verlof,…) en zorgt voor de verdeling van alle taken zodat deze tijdig worden verwerkt.

Indien nodig spring je zelf ook in bij het verwerken van de taken/opdrachten.

Je informeert de Delivery Director/Team Manager over de dagelijkse werking van het project, de afwijkingen en probleemsituaties en zorgt voor een dagelijkse rapportering.

Prérequis

Bachelor diploma of gelijkwaardig door ervaring

Vloeiend gesproken en geschreven Nederlands en Frans is een must!

Kennis van gesproken Engels is noodzakelijk.

Sterke coachingskills en de kunst om het team te motiveren

Oog voor werkorganisatie en multitasking

Vermogen om kritisch te denken en inzicht in situationeel leiderschap

Sterke numerieke en probleemanalytische vaardigheden

Grondige informaticakennis (Microsoft office)

Zin voor verantwoordelijkheid en flexibiliteit

Offre

Openingsuren: ma-zo 7u-22u

Duurtijd: contract van bepaalde duur (6 maanden)

Verloning: competitief salaris + extra legale voordelen bij vast contract

Opleiding: opleiding voorzien door IPG

Plaats van tewerkstelling: Leuven

Wij geven voorrang aan interne mobiliteit tot 30/09/2019

Informations supplémentaires

Statut
Inactif
Lieu
Leuven
Type de Contrat
Jeune diplômé
Secteur
Service client / call center / centre d'appel
Permis de conduire BE/EU exigé
Non
Voiture exigée
Non
Lettre de motivation exigée
Non

Service client / call center / centre d'appel | Jeune diplômé

Enregistrez-vous dès maintenant!

Souhaitez-vous postuler en un clic et être averti(e) de nos dernières offres correspondant à vos critères ? Connectez vous en tant qu'étudiant!

Inscription gratuite