Malheureusement cette offre n'est plus active

4 Customer Service Advisor PT NL/FR – studenten – Leuven

IPG est le plus grand centre d'appel en Belgique, avec plus de 25 ans d’expérience dans le traitement des contacts clients en différentes langues

Description du poste

Fonction:  Contact Center
Région:  Vlaams Brabant
Date:  24.05.2019

Organisation

IPG is hét grootste contactcenter in België, met meer dan 25 jaar ervaring in het behandelen van klantencontacten in verschillende talen, 24 uur op 24, 7 dagen op 7.

Een goede klantendienst en sales organisatie, bemand door flexibel personeel dat gekwalificeerd is om het beeld van een merk, dienst of product in de juiste richting te sturen en te bevestigen, is meer dan ooit een must. Dankzij onze vestigingen in België, Nederland, Frankrijk en Marokko, kan IPG deze expertise aan zijn klanten bieden, zowel op de locale als internationale markt.

Kiezen voor een carrière bij IPG betekent kiezen voor een boeiende, dynamische en veelzijdige job die elke dag nieuwe uitdagingen en kansen biedt. Je komt terecht in de fascinerende wereld van multimedia, klantendienst, telco, ICT en contactcenters; waar klant koning is en teamwork de bedrijfsfilosofie.

IPG voert een gelijkekansenbeleid. We garanderen een objectieve selectieprocedure en werven onze medewerkers (M/V) op basis van competenties en vaardigheden aan. De groep stimuleert interne mobiliteit en biedt reële doorgroeikansen in meerdere professionele domeinen.

Fonction

Als Customer Service Advisor behandel je op professionele wijze een brede waaier aan vragen en problemen met betrekking tot de diensten en producten van de klant.

  • Je fungeert in een adviserende rol en biedt effectieve en efficiente oplossingen aan.
  • Je staat in contact met de klanten en geeft hen advies op maat.
  • Je biedt de juiste antwoorden en/of een correcte diagnose bij het oplossen van problemen en vragen met betrekking tot de diverse producten en diensten.
  • Je streeft voortdurend naar een kwalitatief dossierbeheer met het oog op snelheid, nauwkeurigheid en efficientie.
  • Je neemt initiatief bij het voorstellen van mogelijke verbeteringen van onze klantenprocessen met als doel een maximale klantentevredenheid na te streven.
  • Je verzekert het administratieve beheer, de verwerking én de opvolging van de binnenkomende oproepen

Prérequis

  • Je kan actief luisteren, bent klantgericht ingesteld en beschikt over een sterke mondelinge communicatie in het Nederlands en in het Frans.
  • Je bent stressbestendig en beschikt over een goede teamspirit.
  • Je leert snel bij, je kan proceduregericht werken en multitasking schrikt je niet af.
  • Je bent administratief sterk en spellingsfouten krijgen bij jou geen kans.
  • Je werkt vlot met de pc.

Offre

  • Openingsuren: maandag tot zondag s’ochtens of s’avonds
  • Duurtijd: interim contract, part time 20u per week
  • Verloning: PC 200 CAT B met extralegale voordelen bij vast contract
  • Opleiding: opleiding voorzien door IPG ( Call Handling, individuele coaching,…)
  • Plaats van tewerkstelling: Leuven
  • Bij de klant Wij geven voorrang aan interne mobiliteit

Informations supplémentaires

Statut
Inactif
Lieu
Leuven
Type de Contrat
Jeune diplômé
Secteur
Service client / call center / centre d'appel
Permis de conduire BE/EU exigé
Non
Voiture exigée
Non
Lettre de motivation exigée
Non

Service client / call center / centre d'appel | Jeune diplômé

Enregistrez-vous dès maintenant!

Souhaitez-vous postuler en un clic et être averti(e) de nos dernières offres correspondant à vos critères ? Connectez vous en tant qu'étudiant!

Inscription gratuite