Malheureusement cette offre n'est plus active

Office manager à Mechelen

Description du poste

Een speler actief binnen de ICT sector gelegen in de regio Mechelen, is op zoek naar een nieuwe Office Manager. Als Office Manager ben je verantwoordelijk voor de algehele (administratieve) ondersteuning.

Een greep uit het takenpakket van de gezochte Office Manager:

• Het ontvangen en welkom heten van bezoekers, ook telefonisch
• Bestellen van lunches, vergaderzaal in orde houden
• Het inplannen van meetings
• Klassement
• Mailbox beheren
• HR gerelateerde taken
• Voorbereiden van de facturatie, opvolgen van onbetaalde facturen
• Post management
• Bieden van administratieve hulp bij projecten
• Beheer van interne communicatie (newsletter)
• Event en corporate travel planning
• Bijkomende taken waar nodig

Het ideale profiel van een Office Manager:

• Je bent een relevante ervaring binnen office management
• Je hebt naast het Nederlands ook een zeer goede kennis van het Engels en Frans
• Je werkt steeds proactief
• Je bent een administratieve duizendpoot
• Je bent zeer klantvriendelijk
• Je hebt een goede kennis van het MS Office pakket

De klant biedt:

• Een interim optie vast contract
• Een aantrekkelijk salarispakket, aangevuld met extralegale voordelen
• Een aangename werkomgeving

Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging als Office Manager? En vind jij jezelf terug in bovenstaand profiel? Aarzel dan niet en reageer snel online!

Informations supplémentaires

Statut
Inactif
Lieu
Mechelen
Permis de conduire BE/EU exigé
Non
Voiture exigée
Non
Lettre de motivation exigée
Non

Enregistrez-vous dès maintenant!

Souhaitez-vous postuler en un clic et être averti(e) de nos dernières offres correspondant à vos critères ? Connectez vous en tant qu'étudiant!

Inscription gratuite