Malheureusement cette offre n'est plus active

Personal Assistant à Zaventem

Description du poste

Door onze voortdurende groei en succes op de Belgische markt zijn wij op zoek naar een Personal Assistant om de Directrice van België en haar Associate Directors bij te staan in het hoofdkantoor van Elsene (1050) en ons kantoor in Zaventem (1930).

Als Persoonlijke Assistent zal je verantwoordelijk zijn voor het verstreken van volledige administratieve/secretariële ondersteuning voor de directie om het goede beheer van de dagelijkse bezigheden te verzekeren.

Taken als Personal Assistant:

  • Dagelijks beheren van: correspondenties, memo's, agenda, presentaties (PPT), etc. ;
  • Reporting van de activiteiten van de verschillende divisies/business units ;
  • Creëren van PO's en de follow-up van gerelateerde facturen ;
  • Bijdragen bij het organiseren van sociale evenementen, naar zowel naar klanten- als kandidaten gericht;
  • Support verlenen aan Associate Directors & kantoor Managers bij ad hoc taken.
  • Opvolgen van interne IT kwesties: signature, blokkeren van profielen, email groepen, etc;
  • Regelen van reisarrangementen en onkostenrapporten bij internationale reizen van het personeel;
  • Bestellen en opvolgen van facturaties van cadeaubonnen (Ikea, Fnac, Bol.com, etc.);
  • Logistiek plannen en organiseren van vergaderingen en evenementen op verschillende locatie (coördinatie van agenda's, parkingplekken, etc.);

Het ideale profiel van een Personal Assistant:

  • Opleiding in administratie, persoonlijke assistente, human resources etc.
  • Minimum 4 à 6 jaar ervaring in een soortgelijke positie en geen schrik om je handen uit de mouwen te steken
  • Uitstekende kennis van het Nederlands, Engels en een goede kennis van het Frans
  • Uitzonderlijke interpersoonlijke en communicatieve vaardigheden om professionele interactie mogelijk te maken met een breed scala aan contacten, zowel intern als extern
  • De mogelijkheid om gevoelige informatie met discretie te behandelen en de vertrouwelijkheid te handhaven.

Bij Walters People vind je een uitdagende job waar je veel voldoening uithaalt. Jouw dag zal er steeds anders uitzien! Wat wij te bieden hebben is uniek:

  • Een tijdelijk contract met optie vast;
  • Een zeer aantrekkelijk salarispakket: groep- en hospitalisatieverzekering, maaltijdcheques, transportkosten (80%), tablet en GSM abonnement.

Ben je behulpzaam en neem je graag initiatief zoals nodig? Investeer je jezelf graag in een bedrijf met een geweldige sfeer, dan is deze job als Personal Assistant perfect voor jou!

Informations supplémentaires

Statut
Inactif
Lieu
Zaventem
Permis de conduire BE/EU exigé
Non
Voiture exigée
Non
Lettre de motivation exigée
Non

Enregistrez-vous dès maintenant!

Souhaitez-vous postuler en un clic et être averti(e) de nos dernières offres correspondant à vos critères ? Connectez vous en tant qu'étudiant!

Inscription gratuite