Malheureusement cette offre n'est plus active

Internal Mobility – (Ad Interim) Team Coach NL/FR – Outbound (Ref. 4440) – IPG Antwerpen à Anvers

IPG est le plus grand centre d'appel en Belgique, avec plus de 25 ans d’expérience dans le traitement des contacts clients en différentes langues

Description du poste

Fonction:  Contact Center
Région:  Antwerpen
Date:  21.04.2020

Organisation

IPG is een Europese groep van contactcenters die een expert is in klantinteractiemanagement via de verschillende bestaande communicatiekanalen.

Wij willen voortdurend de dialoog tussen onze klanten en hun klantenrelaties vereenvoudigen en vernieuwen. We streven ernaar de beste te zijn binnen onze sector en de verwachtingen van onze klanten te overtreffen.

Kiezen voor een loopbaan bij IPG is dan ook kiezen voor een boeiende, dynamische en veelzijdige job. Je komt terecht bij een Top Employer, in de fascinerende wereld van contactcenters, waar we resoluut een client for life principe nastreven en een gelijkenkansenbeleid voeren. Onze bedrijfswaarden (respect for our people, excellence in everything we undertake, responsible behavior en customer first) nemen dan ook een centrale plaats in bij ons strategisch en operationeel beleid.

Fonction

Als Team coach ben je verantwoordelijk voor het dagelijks opvolgen, coachen, motiveren en ontwikkelen van een team advisors. Het doel hiervan is het realiseren van een maximale productiviteit en kwaliteit en het behalen van de vooropgestelde targets.

Je onderneemt eveneens passende en tijdige acties om afwijkingen op te lossen en investeert in ‘menselijk potentieel’.

Je staat in voor het coachen van de advisors opdat een optimale functie-invulling en motivatie wordt gegarandeerd en dit door middel van het voeren van constructieve feedbackgesprekken

Je stuurt advisors aan bij het behalen van objectieven, stelt actieplannen op en voert evaluatie- en functioneringsgesprekken volgens de vastgestelde procedure

Je geeft briefings aan advisors

Je waakt over een optimale bezetting binnen het team (afwezigheid, verlof,…) en zorgt voor de verdeling van alle taken zodat deze tijdig worden verwerkt.

Indien nodig spring je zelf ook in bij het verwerken van de taken/opdrachten.

Je informeert de Team Manager over de dagelijkse werking van het project, de afwijkingen en probleemsituaties en zorgt voor een dagelijkse rapportering

Prérequis

Bachelor diploma of gelijkwaardig door ervaring

Minstens 3 jaar ervaring als teamcoach of in een leidinggevende functie

Vloeiend gesproken en geschreven Nederlands en Frans is een must!

Sterke coachingskills en de kunst om het team te motiveren

Oog voor werkorganisatie en multitasking

Vermogen om kritisch te denken en inzicht in situationeel leiderschap

Sterke numerieke en probleemanalytische vaardigheden

Grondige informaticakennis (Microsoft office), zin voor verantwoordelijkheid en flexibiliteit

Offre

Tewerkstelling: tijdelijke vervaning, opstart voorzien in april tem midden oktober,

Plaats van tewerkstelling: IPG Antwerpen

Deze vacature staat open in het kader van Interne Mobiiteit, solliciteren kan t.e.m. 5/04/2020.

Informations supplémentaires

Statut
Inactif
Lieu
Anvers
Type de Contrat
Jeune diplômé
Secteur
Service client / call center / centre d'appel
Permis de conduire BE/EU exigé
Non
Voiture exigée
Non
Lettre de motivation exigée
Non

Anvers | Service client / call center / centre d'appel | Jeune diplômé

Enregistrez-vous dès maintenant!

Souhaitez-vous postuler en un clic et être averti(e) de nos dernières offres correspondant à vos critères ? Connectez vous en tant qu'étudiant!

Inscription gratuite