IPG est le plus grand centre d'appel en Belgique, avec plus de 25 ans d’expérience dans le traitement des contacts clients en différentes langues
IPG is een Europese groep van contactcenters die een expert is in klantinteractiemanagement via de verschillende bestaande communicatiekanalen.
Wij willen voortdurend de dialoog tussen onze klanten en hun klantenrelaties vereenvoudigen en vernieuwen. We streven ernaar de beste te zijn binnen onze sector en de verwachtingen van onze klanten te overtreffen.
Kiezen voor een loopbaan bij IPG is dan ook kiezen voor een boeiende, dynamische en veelzijdige job. Je komt terecht bij een Top Employer, in de fascinerende wereld van contactcenters, waar we resoluut een client for life principe nastreven en een gelijkenkansenbeleid voeren. Onze bedrijfswaarden (respect for our people, excellence in everything we undertake, responsible behavior en customer first) nemen dan ook een centrale plaats in bij ons strategisch en operationeel beleid.
Als Team coach ben je verantwoordelijk voor het dagelijks opvolgen, coachen, motiveren en ontwikkelen van een team advisors. Het doel hiervan is het realiseren van een maximale productiviteit en kwaliteit en het behalen van de vooropgestelde targets. Je onderneemt eveneens passende en tijdige acties om afwijkingen op te lossen en investeert in ‘menselijk potentieel’.
Kiezen voor IPG betekent kiezen voor een boeiend en dynamisch bedrijf waar een persoonlijke benadering centraal staat en je aan het stuur zit van je eigen carrière. Bij IPG geloven we sterk in de kracht van interne mobiliteit waardoor verschillende doorgroeimogelijkheden naar andere functies en/of projecten mogelijk zijn.
We bieden:
Sélectionnez le secteur qui vous intéresse ci-dessous et n'oubliez pas votre adresse email!
Souhaitez-vous postuler en un clic et être averti(e) de nos dernières offres correspondant à vos critères ? Connectez vous en tant qu'étudiant!
Inscription gratuite