Malheureusement cette offre n'est plus active

8 Customer Service Advisor FT NL – Antwerpen à Anvers

IPG est le plus grand centre d'appel en Belgique, avec plus de 25 ans d’expérience dans le traitement des contacts clients en différentes langues

Description du poste

Fonction:  Contact Center
Région:  Antwerpen
Date:  04.05.2020

Organisation

IPG is een Europese groep van contactcenters die een expert is in klantinteractiemanagement via de verschillende bestaande communicatiekanalen.

Wij willen voortdurend de dialoog tussen onze klanten en hun klantenrelaties vereenvoudigen en vernieuwen. We streven ernaar de beste te zijn binnen onze sector en de verwachtingen van onze klanten te overtreffen.

Kiezen voor een loopbaan bij IPG is dan ook kiezen voor een boeiende, dynamische en veelzijdige job. Je komt terecht bij een Top Employer, in de fascinerende wereld van contactcenters, waar we resoluut een client for life principe nastreven en een gelijkenkansenbeleid voeren. Onze bedrijfswaarden (respect for our people, excellence in everything we undertake, responsible behavior en customer first) nemen dan ook een centrale plaats in bij ons strategisch en operationeel beleid.

Fonction

Als Customer Service Advisor ben je een enthousiast en klantgericht persoon dat steeds klaar staat om onze Klanten verder te helpen.

Jouw doel is om een correct antwoord te bieden en de gewenste informatie aan onze Klanten te bezorgen.

Elk contact beschouw je als een opportuniteit en je durft ook de Klant overtuigen van de toegevoegde waarde van bestaande producten en diensten van onze Klant.

Je gebruikt jouw ‘Customer First’ attitude en behandelt binnenkomende Klantenvragen efficiënt en verstrekt de nodige informatie aan onze Klanten.

Je zorgt voor een professionele en vriendelijke opvang van onze Klanten, waarbij je de focus legt op de positieve ervaring bij de Klanten waarmee je in contact komt.

Je respecteert vastgestelde procedures met focus op kwaliteit.

Je luistert actief, denkt mee met onze Klanten, je kan jezelf in de plaats van de Klant zetten en zoekt naar de beste en gepersonaliseerde oplossing voor elke Klant. Indien nodig, contacteer je proactief Klanten om gegevens te controleren of om een Klant een antwoord te bieden.

Je zorgt voor een effectieve en doelmatige opvolging van inkomende transacties (telefoon, mail, chat, enz.).

Je bent verantwoordelijk voor het administratieve beheer van je gesprekken, in de daartoe voorziene tools.

Je werkt in een omgeving die snel evolueert en we verwachten van jou, je bereidheid van je eigen prestaties te verbeteren op basis van feedback en coaching gesprekken.

Je zet je in om je cross -en upselling objectieven, als essentieel onderdeel van je doelstellingen te behalen.

Prérequis

Je beheerst op uitstekende wijze de Nederlandse taal, gesproken en geschreven.

Je wordt graag uitgedaagd om kennis te verwerven, evolutief mee te denken en kennis te delen.

Je bent erg klantgericht en weet op een actieve manier te luisteren naar Klanten en je beschikt over sterke communicatieve vaardigheden

Je empatisch vermogen helpt je in het behalen van je doelstellingen

Je bent commercieel

Je kan goed functioneren in een omgeving waarbij van je wordt verwacht vastgestelde procedures op te volgen.

Je kan vlot werken met verschillende Office -en software toepassingen

Je bent flexibel en je bent een team player.

Offre

Een groot, maar hecht team dat collegialiteit hoog in het vaandel draagt en waar leuke incentives en teamevents georganiseerd worden.

Je krijgt een doorgedreven basistraining over de producten, diensten en gesprekstechnieken.

Elke dag kan je leren en beter worden in je rol dankzij coaching, feedback en trainingen Je krijgt een marktconform loon, dat na de eerste 6 maanden wordt aangevuld met extra legale voordelen zoals o.a. maaltijdcheques.

We zetten in op interne mobiliteit; je kan binnen IPG ook doorgroeien naar andere functies en/of projecten Opstart via interim overeenkomst

Openingsuren: een variabel uurrooster tussen maandag en vrijdag tussen 8u-20u – op zaterdag werk je van 9u tot 13u (ongeveer 1 zaterdag op 3 wordt je gevraagd het team te versterken.)

Uurroosters worden minimaal 3 weken op voorhand gecommuniceerd

Verloning: volgens barema PC 200 CAT B Opleiding: betaalde opleiding voorzien door IPG

Plaats van tewerkstelling: Antwerpen.

Wij geven voorrang aan interne mobiliteit tot 11/05

Informations supplémentaires

Statut
Inactif
Lieu
Anvers
Type de Contrat
Jeune diplômé
Secteur
Service client / call center / centre d'appel
Permis de conduire BE/EU exigé
Non
Voiture exigée
Non
Lettre de motivation exigée
Non

Anvers | Service client / call center / centre d'appel | Jeune diplômé

Enregistrez-vous dès maintenant!

Souhaitez-vous postuler en un clic et être averti(e) de nos dernières offres correspondant à vos critères ? Connectez vous en tant qu'étudiant!

Inscription gratuite