Malheureusement cette offre n'est plus active

Financial Forecast & Capacity Officer (Ref. 4535) – Vestigingen van IPG à Leuven

IPG est le plus grand centre d'appel en Belgique, avec plus de 25 ans d’expérience dans le traitement des contacts clients en différentes langues

Description du poste

Fonction:  Finance
Région:  Vlaams Brabant
Date:  22.06.2020

Organisation

IPG is een Europese groep van contactcenters die een expert is in klantinteractiemanagement via de verschillende bestaande communicatiekanalen.

Wij willen voortdurend de dialoog tussen onze klanten en hun klantenrelaties vereenvoudigen en vernieuwen. We streven ernaar de beste te zijn binnen onze sector en de verwachtingen van onze klanten te overtreffen.

Kiezen voor een loopbaan bij IPG is dan ook kiezen voor een boeiende, dynamische en veelzijdige job. Je komt terecht bij een Top Employer, in de fascinerende wereld van contactcenters, waar we resoluut een client for life principe nastreven en een gelijkenkansenbeleid voeren. Onze bedrijfswaarden (respect for our people, excellence in everything we undertake, responsible behavior en customer first) nemen dan ook een centrale plaats in bij ons strategisch en operationeel beleid.

Fonction

De Financial Forecast & Capacity Officer is verantwoordelijk voor het forecasten, budgetteren en rapporteren van de volume, capaciteit, BM0. Tevens zijn zij verantwoordelijk voor de controle van de invoicing, de delta verklaringen (Budget vs Forecast vs Rolling FC vs Actuals) naar volume, capacity en ander kwantitatieve en kwalitatieve parameters/ BM0 impacterende factoren dit alles met het oog op het afleveren van een betrouwbare financiële forecast.

Analyseert en verwerkt forecast & capaciteits- en resource data

1. Opbouwen, onderhouden en presenteren van terugkerende volume- en productiviteitsprognoses en capaciteitsplan(nen)

2. Analyseren van WFM gegevens om inzicht te verkrijgen in de businessprocessen.

3. Analyseren van business-, inkomsten- en kostenfactoren/ shrinkages ter ondersteuning van operationele besluitvormingsprocessen op management niveau.

Adviseert op alle financial forecast & capacity management domeinen

4. Continuous improvement gebaseerd op WFM analyse, onderzoek en trends (zowel intern als op de markt) met het oog op het bekomen van een verbetering van performantie, efficiëntie en effectiviteit.

  1. Pro actief en professioneel opvolgen (en ontwikkelen) van Contact Center KPI’s en het formuleren van verbetervoorstellen (o.a. op het gebied van planning en forecast en capacity meeting)

6. Vertalen van businessbehoeften in functionele behoeften.

Financiële budgettering en rapportering

7. De Financiële Forecast en Capacity Officer waarborgt tijdige, juiste en volledige rapportering, financiële simulaties en verantwoording van cijfers & kostenberekening.

1. Naar pricing toe zijn zij het eerste contact tot het opleveren van een capacity/ pricing berekening. De Financiële Forecast en Capacity Officer bereidt de periodieke interne rapportering voor (opmaak, analyse en toelichting). Hij/zij maakt periodieke analyses van de actuele financiële prestaties ten opzichte van het Business Plan (aangevuld met cijfers uit voorgaande periodes.)

HijHij/Zij staat eveneens in voor de voorbereiding, analyse en toelichting van de budgetcijfers.


Prérequis

· Master (bij voorkeur een economische of wiskundige richting) of gelijkwaardig door ervaring ( min 5 jaar).

· Minimum 5 jaar ervaring binnen Business Controlling en/of WFM.

· Het vermogen om kansen te signaleren en ernaar te handelen. Liever uit zichzelf beginnen dan passief af te wachten.

Je Je bent dan ook een initiatiefnemer en gaat over tot actie.

· Het vermogen om een constructieve relatie op te bouwen met alle partijen die belang hebben bij het goed functioneren van de organisatie teneinde de doelstellingen te bereiken.

IntIntergriteit, pro-activiteit, resultaat -en Klantgerichtheid behoren tot onze bedrijfscompetenties.

Je Je bent communicatief, felxibel en durft besluiten te nemen.

  • Kennis van Business Objects Reporter, SQL en/of overige WFM tools en programma’s is een pluspunt.
  • Kennis van beschrijvende of inductieve statistieken is een pluspunt.


Offre

– Een aangename werkplaats (op 400 meter van het station van Leuven.)

– Ruimte voor autonomie en eigen inbreng

– Een uitdagende en vooral snel veranderende werkomgeving

– Een vast contract bij IPG – 39-uren week met 27 verlofdagen op jaarbasis

– Een aangepast loonvoorstel met tal van extra legale voordelen zoals o.a. maaltijdcheques, bedrijfswagen met tankkaart, verzekeringen, 13e maand, enz.

– Opleiding voorzien door IPG

Wij geven voorrang aan interne mobiliteit tot en met 22/5/2020.

Informations supplémentaires

Statut
Inactif
Lieu
Leuven
Type de Contrat
Jeune diplômé
Secteur
Service client / call center / centre d'appel
Permis de conduire BE/EU exigé
Non
Voiture exigée
Non
Lettre de motivation exigée
Non

Service client / call center / centre d'appel | Jeune diplômé

Enregistrez-vous dès maintenant!

Souhaitez-vous postuler en un clic et être averti(e) de nos dernières offres correspondant à vos critères ? Connectez vous en tant qu'étudiant!

Inscription gratuite