Malheureusement cette offre n'est plus active

Internal Mobility – Training & Quality Support – Multiclient – NL & FR (Ref. 4625) – IPG Leuven

IPG est le plus grand centre d'appel en Belgique, avec plus de 25 ans d’expérience dans le traitement des contacts clients en différentes langues

Description du poste

Fonction:  Andere
Région:  Vlaams Brabant
Date:  03.08.2020

Organisation

IPG is een Europese groep van contactcenters die een expert is in klantinteractiemanagement via de verschillende bestaande communicatiekanalen.

Wij willen voortdurend de dialoog tussen onze klanten en hun klantenrelaties vereenvoudigen en vernieuwen. We streven ernaar de beste te zijn binnen onze sector en de verwachtingen van onze klanten te overtreffen.

Kiezen voor een loopbaan bij IPG is dan ook kiezen voor een boeiende, dynamische en veelzijdige job. Je komt terecht bij een Top Employer, in de fascinerende wereld van contactcenters, waar we resoluut een client for life principe nastreven en een gelijkenkansenbeleid voeren. Onze bedrijfswaarden (respect for our people, excellence in everything we undertake, responsible behavior en customer first) nemen dan ook een centrale plaats in bij ons strategisch en operationeel beleid.

Fonction

De Training & Quality Support staat in voor het uitvoeren van deeldomeinen van het training en kwaliteitsbeleid binnen zijn/haar toegewezen Contact Center unit/project.

De Training & Quality Support staat in voor de continue verbetering van de algemene kwaliteit op het toegewezen Contact Center project. Tevens zal hij/zij trainingen, briefings uitvoeren en presentaties ondersteunen waar nodig door middel van zijn/haar input.

Hij/Zij heeft een adviserende rol naar de Training & Quality Officers, Training & Quality Manager, operationeel leidinggevenden en de Sr. Delivery Managers binnen de eigen kennisdomeinen.

• Hij/ zij ondersteunt de vooruitgang van kennis en competenties (Contact Center unit/project specifieke en customer focussed communication) van de IPG Contact Center Agenten, door de uitvoering van trainingsprogramma’s in samenwerking met de Training & Quality Officer.

• Tevens ondersteunt hij/zij de uitvoering van de nodige trainingen in functie van groeipaden die voortvloeien of kenbaar worden gemaakt door de Training & Quality Officer n.a.v. de doelstellingsgesprekken tussen medewerkers en leidinggevenden.

• Hij/ zij helpt de Training & Quality Officer met de coördinatie en uitvoering van het kwaliteitsbeleid binnen de organisatie en draagt zo bij tot het continu verbeteren van de kwaliteit, middels een grondige analyse van de kwaliteitsresultaten

• Hij/ zij ondersteunt de personen binnen de unit/het project die de functionele rol van trainer opnemen en geeft feedback over het functioneren aan de Training & Quality Officer.

• Hij/ zij voert de administratieve taken uit volgens de beschreven processen van Training & Quality Management en waakt over de correcte uitvoering van deze processen bij de personen binnen de unit/het project die de functionele rol van trainer opnemen.

• Hij/ zij werkt samen met de Training & Quality Officer en Operationeel Management. Hij/ zij heeft gerichte contacten met de Klant(en)/ Partner(s) van IPG in het kader van concrete actieplannen die opgezet werden met of door de Training & Quality Officer.

• Als adviserend lid van zijn/haar Contact Center unit, neemt de Training & Quality Support deel aan projecten en initieert en beheert actief nieuwe sub projecten binnen de eigen kennisdomeinen (Training & Quality).

• Hij/ zij rapporteert rechtstreeks aan de Training & Quality Manager (hiërarchisch) en aan de Sr. Delivery Manager (functioneel) en neemt een ondersteunende rol binnen het project op het vlak van Training & Quality.

Prérequis

  • Bachelor denk- en werkniveau.
  • Minimum 2 jaar ervaring in een training, quality – of coachende functie.
  • Goed beheersing van het Nederlands en het Frans
  • Goede kennis van MS Office (Excel & Powerpoint)
  • Beschikt over de nodige overtuigingskracht om adequaat advies te verlenen binnen eigen kennisdomein.
  • Slaagt erin om andere te inspireren binnen het eigen kennisdomein
  • Cijfermatig aangelegd: kan grondige analyses maken en verbanden blootleggen.
  • Expert in alle Quality domeinen.
  • Flexibel in taakinhoud en omgeving
  • Communicatief sterk, kan goed presentaties en briefings geven
  • Proactief & initiatief nemen
  • Kennis van de contact center omgeving is een pluspunt
  • Sterk in het uitbouwen van positieve en duurzame interpersoonlijke relaties
  • Sterk aanpassingsvermogen aan omstandigheden en doelgroep
  • Integriteit: Komt in contact met confidentiele informatie.

Offre

Kiezen voor IPG betekent kiezen voor een boeiend en dynamisch bedrijf waar een persoonlijke benadering centraal staat en je aan het stuur zit van je eigen carrière. Bij IPG geloven we sterk in de kracht van interne mobiliteit waardoor verschillende doorgroeimogelijkheden naar andere functies en/of projecten mogelijk zijn.

We bieden:

  • IPG Contract, 38-uren week, 20 verlof dagen op jaarbasis.
  • Tijdelijke opdracht van 6 maanden
  • Werkuren: maandag tem zaterdag 8u00 – 20u00
  • Een aantrekkelijk salaris aangevuld met extra legale voordelen: hospitalisatieverzekering, groepsverzekering, maaltijdcheques, ecocheques, GSM
  • De nodige aandacht voor work life balance
  • De mogelijkheid om te blijven bijleren via interne en externe training.
  • Plaats van tewerkstelling: IPG Leuven

Deze werving staat open voor Interne Mobiliteit.

Informations supplémentaires

Statut
Inactif
Lieu
Leuven
Type de Contrat
Jeune diplômé
Secteur
Service client / call center / centre d'appel
Permis de conduire BE/EU exigé
Non
Voiture exigée
Non
Lettre de motivation exigée
Non

Service client / call center / centre d'appel | Jeune diplômé

Enregistrez-vous dès maintenant!

Souhaitez-vous postuler en un clic et être averti(e) de nos dernières offres correspondant à vos critères ? Connectez vous en tant qu'étudiant!

Inscription gratuite