Malheureusement cette offre n'est plus active

Parttime logistiek administratief bediende m/v à Ypres

Als parttime logistiek administratief bediende is de hoofdverantwoordelijkheid om administratieve hulp te bieden aan de logistiek verantwoordelijke. Functie-inhoud: • Eerste aanspreekpunt voor transporteurs, leveranciers, klanten • Telefonisch, ook eerste aanspreekpunt voor onze interne & externe klanten • Administratieve ondersteuning geven aan de verantwoordelijk logistiek • Registreren van alle goederenstromen in het systeem. o Hij/zij maakt inkomende recepties op o Hij/zij start de pickings. In overleg met de verantwoordelijke logistiek geeft hij deze vrij. o Hij/zij staat in voor de opmaak van de documenten voor de transfers naar de filialen o Hij/zij maakt leveringsbonnen en facturen op naar de klant o Hij/zij doet inga

Description du poste

Als parttime logistiek administratief bediende is de hoofdverantwoordelijkheid om administratieve hulp te bieden aan de logistiek verantwoordelijke.

Functie-inhoud:

• Eerste aanspreekpunt voor transporteurs, leveranciers, klanten

• Telefonisch, ook eerste aanspreekpunt voor onze interne & externe klanten

• Administratieve ondersteuning geven aan de verantwoordelijk logistiek

• Registreren van alle goederenstromen in het systeem.

o Hij/zij maakt inkomende recepties op

o Hij/zij start de pickings. In overleg met de verantwoordelijke logistiek geeft hij deze vrij.

o Hij/zij staat in voor de opmaak van de documenten voor de transfers naar de filialen

o Hij/zij maakt leveringsbonnen en facturen op naar de klant

o Hij/zij doet ingave van transportopdrachten in systeem van derden

o Hij/zij helpt mee aan de opvolging van de leveringen

o Hij/zij helpt mee aan de planning van het eigen transport en doet opvolging

Wat wij van jou vragen:

• Minimum A2 diploma; liefst handel of kantoor of een andere administratieve richting

• Ervaring in een logistieke administratieve omgeving is een pluspunt

• Gedegen kennis gesproken Frans en Engels.

• Goed vertrouwd met de courante informaticatoepassingen (Word, Excel,…) en leert gemakkelijk de bedrijfseigen IT toepassingen aan.

• Nauwkeurig, Teamplayer, sterk communicatief

• Klantgericht en commerciële ingesteldheid

Wat wij jou bieden:

• Interimcontract met optie vast contract

• Parttime uurrooster tussen 8h en 12h

Informations supplémentaires

Statut
Inactif
Formation requise
Autres
Lieu
Ypres
Heures de travail par semaine
8 - 40
Type de Contrat
Temps plein/ CDD
Secteur
Autres
Permis de conduire BE/EU exigé
Non
Voiture exigée
Non
Lettre de motivation exigée
Non
Langues
Français

Ypres | Autres | Temps plein/ CDD | Autres

Enregistrez-vous dès maintenant!

Souhaitez-vous postuler en un clic et être averti(e) de nos dernières offres correspondant à vos critères ? Connectez vous en tant qu'étudiant!

Inscription gratuite