Malheureusement cette offre n'est plus active

Customer Service Trainee à Limbourg

Description du poste

Taken en verantwoordelijkheden:

Als Customer Service Trainee doorloop je allereerst alle afdelingen binnen ons bedrijf. Op die manier maak je kennis met onze logistieke processen en krijg je de kans om je theoretische kennis om te zetten in de praktijk. Nadat je de logistieke processen hebt doorlopen ga je aan de slag binnen ons Office. Je bent hierbij de schakel tussen onze klanten enerzijds en de interne afdelingen anderzijds. Je ondersteund het team bij een tijdige en juiste (administratieve) verwerking en vastlegging van gegevens t.b.v. het proces.

  • Vanuit een klantgerichte benadering sturing geven aan de dagelijkse administratieve logistieke processen;
  • Seizoen voorbereiden middels planmatige aanpak;
  • Zorgdragen voor efficiënte voortgang van de werkzaamheden van het hele team, waaronder dagelijkse planning in- en uitgaande goederenstroom;
  • Verrichten van administratieve werkzaamheden met betrekking tot ingekomen goederen en met betrekking tot uitgaande goederen (met bijbehorende verzenddocumentatie) met als doel tijdige en juiste verwerking en vastlegging van leveringsgegevens;
  • Bewaken en controleren orderprocessing;
  • Een proactieve bijdrage leveren aan onze Lean Six Sigma werkmethodiek.
  • Profiel:

  • Je bent net afgestudeerd en in het bezit van een HBO diploma;
  • Je hebt passie voor de logistiek en de administratieve processen hiervan;
  • Je bent ambitieus en hebt de drang om nieuwe zaken te leren en jezelf te blijven ontwikkelen;
  • Je bent een teamplayer, maar kan ook zelfstandig werken en bent flexibel ingesteld;
  • Ervaring met Warehouse Management systemen (PKMS / Red Prairie) is een pré);
  • Je bent een expert in Excel (must);
  • Je hebt een goede kennis en beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel in woord al geschrift.
  • Wat bieden wij?

    Wij bieden een afwisselende functie met een hoge mate van zelfstandigheid en een prettige werkomgeving. De salariëring is conform het arbeidsvoorwaardenreglement van Bleckmann Solutions BV.

    Waarom Bleckmann?

  • Afwisselende baan
  • Dynamische omgeving
  • Werken in een team van enthousiaste collega’s
  • Flexibele werktijden
  • Informations supplémentaires

    Statut
    Inactif
    Formation requise
    Autres
    Lieu
    Limbourg
    Heures de travail par semaine
    8 - 40
    Type de Contrat
    Temps plein/ CDD
    Secteur
    Service client / call center / centre d'appel
    Permis de conduire BE/EU exigé
    Non
    Voiture exigée
    Non
    Lettre de motivation exigée
    Non
    Langues
    Français

    Limbourg | Service client / call center / centre d'appel | Temps plein/ CDD | Autres

    Enregistrez-vous dès maintenant!

    Souhaitez-vous postuler en un clic et être averti(e) de nos dernières offres correspondant à vos critères ? Connectez vous en tant qu'étudiant!

    Inscription gratuite