Malheureusement cette offre n'est plus active

Customer service advisor keukenapparatuur NL FR EN à Antwerp

Description du poste

Functieomschrijving

As a Customer Service Advisor, you handle several questions and problems concerning multiple large brands in Belgium in a professional and client-oriented manner.

You act in an advisory role, offering effective and efficient solutions for potential or existing clients. In constant interaction with private clients, you offer made-to-measure advice, answer questions, take orders and handle complaints.

You find the right answers and/or correct diagnose when solving problems and questions.

You ensure the administrative management, treatment and follow-up of inbound calls.

Profiel

  • You are an active listener with a client-oriented approach.
  • You exhibit strong oral communication skills in English, French and Dutch.
  • A fast learner, you are strong at multi-tasking within fixed procedures. You are mature, open-minded and know a thing or two about the European Union.
  • You prefer a dynamic, open minded work-atmosphere.
  • You work fluently with most standard PC-Software and show a high level of stress resistance.
  • A first experience within the Contact Center Business is considered an asset.
  • Jobgerelateerde competenties

  • De klant oriënteren en zijn oproep naar de gepaste gesprekspartner doorschakelen (technicus, verkoper, klantverantwoordelijke, ...)
  • De klant informeren over de kenmerken van de producten
    De klant adviseren bij zijn keuze
  • Digitale opvolgingsdocumenten van de oproep invullen
  • Zich voorstellen aan de telefoon
    De identiteit en de gegevens van de gesprekspartner controleren (klantnummer, adres, ...)
  • Het doel van de oproep kenbaar maken of identificeren (bestelling, verkoop, informatie, reclame, bijstand, ...)
  • De beschikbaarheid van het product, de dienst controleren
    De gegevens van de bestelling, de reservatie, ... invoeren
  • Persoonsgebonden competenties

  • Commercieel zijn
  • Klantgerichtheid
  • Contactvaardig zijn
  • Omgaan met stress
  • Aanbod

    Opening hours: Mo - Fri : 09.00h - 18.00h.

    Duration: Interim option fixed.

    Remuneration: PC 200, class B + extra legal advantages.

    Training: training foreseen by IPG Location: Antwerp.

    Informations supplémentaires

    Statut
    Inactif
    Formation requise
    Autres
    Lieu
    Antwerp
    Heures de travail par semaine
    8 - 40
    Type de Contrat
    Job étudiant
    Secteur
    Service client / call center / centre d'appel
    Permis de conduire BE/EU exigé
    Non
    Voiture exigée
    Non
    Lettre de motivation exigée
    Non
    Langues
    Français

    Service client / call center / centre d'appel | Job étudiant | Autres

    Enregistrez-vous dès maintenant!

    Souhaitez-vous postuler en un clic et être averti(e) de nos dernières offres correspondant à vos critères ? Connectez vous en tant qu'étudiant!

    Inscription gratuite