Description du poste
Functieomschrijving
As a Customer Service Advisor, you handle several questions and problems concerning multiple large brands in Belgium in a professional and client-oriented manner.
You act in an advisory role, offering effective and efficient solutions for potential or existing clients. In constant interaction with private clients, you offer made-to-measure advice, answer questions, take orders and handle complaints.
You find the right answers and/or correct diagnose when solving problems and questions.
You ensure the administrative management, treatment and follow-up of inbound calls.
Profiel
You are an active listener with a client-oriented approach. You exhibit strong oral communication skills in English, French and Dutch. A fast learner, you are strong at multi-tasking within fixed procedures. You are mature, open-minded and know a thing or two about the European Union. You prefer a dynamic, open minded work-atmosphere. You work fluently with most standard PC-Software and show a high level of stress resistance. A first experience within the Contact Center Business is considered an asset.
Jobgerelateerde competenties
De klant oriënteren en zijn oproep naar de gepaste gesprekspartner doorschakelen (technicus, verkoper, klantverantwoordelijke, ...) De klant informeren over de kenmerken van de producten
De klant adviseren bij zijn keuze Digitale opvolgingsdocumenten van de oproep invullen Zich voorstellen aan de telefoon
De identiteit en de gegevens van de gesprekspartner controleren (klantnummer, adres, ...) Het doel van de oproep kenbaar maken of identificeren (bestelling, verkoop, informatie, reclame, bijstand, ...) De beschikbaarheid van het product, de dienst controleren
De gegevens van de bestelling, de reservatie, ... invoeren
Persoonsgebonden competenties
Commercieel zijn Klantgerichtheid Contactvaardig zijn Omgaan met stress
Aanbod
Opening hours: Mo - Fri : 09.00h - 18.00h.
Duration: Interim option fixed.
Remuneration: PC 200, class B + extra legal advantages.
Training: training foreseen by IPG Location: Antwerp.
Informations supplémentaires
- Statut
- Inactif
- Formation requise
- Autres
- Lieu
- Antwerp
- Heures de travail par semaine
- 8 - 40
- Type de Contrat
- Job étudiant
- Secteur
- Service client / call center / centre d'appel
- Permis de conduire BE/EU exigé
- Non
- Voiture exigée
- Non
- Lettre de motivation exigée
- Non
- Langues
- Français
Service client / call center / centre d'appel | Job étudiant | Autres