Junior Customer service medewerker Ronse

Description du poste

Functieomschrijving

Als Customer Service medewerker sta je in voor volgende zaken:

  • Het up- to- date houden van de klanten database
  • Input van bestellingen
  • De klant op de hoogte houden van de levering van zijn order
  • Oplossen van problemen en klachten van klanten
  • Ondersteunen van boekhouding
  • Offertes bezorgen aan klanten
  • Administratieve ondersteuning van de directeur en sales afdeling
  • Organiseren van het containertransport (communicatie met transportbedrijf en intern)
  • Opvolgen van orders tussen de verschillende zusterbedrijven
  • Profiel

  • Je bent een jonge starter die reeds een eerste werkervaring achter de rug heeft.
  • Talenkennis: zeer goede kennis Nederlands, Frans en Engels. Zowel verbaal als schriftelijk. Kennis Duits of andere talen is een pluspunt.
  • Je bent vlot met de diverse office pakketten.
  • Je werkt zelfstandig en houdt van multitasken.
  • Je werkt graag in team.
  • Jobgerelateerde competenties

  • De betaling van bestellingen opvolgen (voorwaarden, facturatie, ...) of overmaken aan de betreffende dienst (boekhouding, juridische zaken, ...)
  • Telefonische oproepen ontvangen
    Klanten informeren (opvolging van de bestelling, informatie, ...)
  • Klanten: Kleinhandelaars
  • Klanten: Kleine en middelgrote ondernemingen (kmo's)
  • De vraag van de klant technisch en commercieel onderzoeken (termijn van fabricatie, beschikbaarheid van producten, kost, ...)
  • Administratieve of commerciële activiteiten uitvoeren in een internationale context
  • Klanten: Groepen, grote ondernemingen
  • Klanten: Key accounts
  • Klanten: Groothandel
  • Klanten: Bedrijven
  • De internetsite van het bedrijf opvolgen (commerciële informatie, ...)
  • Bestellingen registreren
    Voorwaarden controleren (leveringstermijnen, verpakkingswijze, ...)
    De klant of de verkoper erover inlichten
  • Klanten of leveranciers opvolgen
    Oplossingen voorstellen in geval van problemen (levering, garantie, reglement, ...)
  • Aanbod

    Een tewerkstelling:

  • waarbij een uitgebreide opleiding is voorzien zodat je je veelzijdige takenpakket goed en vlot kan uitvoeren.
  • in een financieel gezond en groeiend bedrijf.
  • in een internationale context, maar toch met een familiale sfeer.
  • in een filevrije omgeving.
  • te starten op interimbasis en na positieve evaluatie een vast contract.
  • in daguren: 8u30 - 16u40, op vrijdag tot 16u20.
  • met 4 recupdagen boven je officieel verlof.
  • met vrij te kiezen verlof, daar er geen collectieve sluiting is.
  • in een jong en heel dynamisch team met een hele fijne werksfeer.Verloning start aan 2200 eur en 8 eur maaltijdcheques per dag.
  • Onze klant is gespecialiseerd in productie van vloerbekleding.Wegens ontwikkeling van nieuwe producten en overnames zijn ze ter uitbereiding van het team op zoek naar een customer service medewerker.

    Informations supplémentaires

    Statut
    Actif
    Formation requise
    Autres
    Lieu
    Ronse
    Heures de travail par semaine
    8 - 40
    Type de Contrat
    Job étudiant
    Date de publication
    11-04-2021
    Secteur
    Service client / call center / centre d'appel
    Permis de conduire BE/EU exigé
    Non
    Voiture exigée
    Non
    Lettre de motivation exigée
    Non
    Langues
    Français

    Service client / call center / centre d'appel | Job étudiant | Autres

    Postuler maintenant

    Partager cette offre