Team Coach – Outbound – NL & FR (Ref. 5058) – IPG Leuven

IPG est le plus grand centre d'appel en Belgique, avec plus de 25 ans d’expérience dans le traitement des contacts clients en différentes langues

Description du poste

Fonction:  Contact Center
Région:  Vlaams Brabant
Date:  02.04.2021

Organisation

IPG is een Europese groep van contactcenters die een expert is in klantinteractiemanagement via de verschillende bestaande communicatiekanalen.

Wij willen voortdurend de dialoog tussen onze klanten en hun klantenrelaties vereenvoudigen en vernieuwen. We streven ernaar de beste te zijn binnen onze sector en de verwachtingen van onze klanten te overtreffen.

Kiezen voor een loopbaan bij IPG is dan ook kiezen voor een boeiende, dynamische en veelzijdige job. Je komt terecht bij een Top Employer, in de fascinerende wereld van contactcenters, waar we resoluut een client for life principe nastreven en een gelijkenkansenbeleid voeren. Onze bedrijfswaarden (respect for our people, excellence in everything we undertake, responsible behavior en customer first) nemen dan ook een centrale plaats in bij ons strategisch en operationeel beleid.

Fonction

Als Team coach in een project voor een grote speler in hoogwaardige huishoudapparaten ben je verantwoordelijk voor het dagelijks opvolgen, coachen, motiveren en ontwikkelen van een team advisors. Het doel hiervan is het realiseren van een maximale productiviteit en kwaliteit en het behalen van de vooropgestelde targets.

  • Je onderneemt eveneens passende en tijdige acties om afwijkingen op te lossen en investeert in ‘menselijk potentieel’.
  • Je staat in voor het coachen van de advisors opdat een optimale functie-invulling en motivatie wordt gegarandeerd en dit door middel van het voeren van constructieve feedbackgesprekken
  • Je stuurt advisors aan bij het behalen van objectieven, stelt actieplannen op en voert evaluatie- en functioneringsgesprekken volgens de vastgestelde procedure
  • Je geeft briefings aan advisors
  • Je waakt over een optimale bezetting binnen het team (afwezigheid, verlof,…) en zorgt voor de verdeling van alle taken zodat deze tijdig worden verwerkt.
  • Indien nodig spring je zelf ook in bij het verwerken van de taken/opdrachten.
  • Je informeert de Client Director/Team Manager over de dagelijkse werking van het project, de afwijkingen en probleemsituaties en zorgt voor een dagelijkse rapportering

Prérequis

  • Bachelor diploma of gelijkwaardig door ervaring
  • Vloeiend gesproken en geschreven Nederlands en een sterke basiskennis van het Frans!
  • Je beheerst de Engelse taal uitstekend aangezien je werkt in een Europees project en dus ook coaching gesprekken in het Engels kan uitvoeren.
  • Sterke coachingskills en de kunst om het team te motiveren
  • Oog voor werkorganisatie en multitasking
  • Vermogen om kritisch te denken en inzicht in situationeel leiderschap
  • Sterke numerieke en probleemanalytische vaardigheden
  • Grondige informaticakennis (Microsoft office), zin voor verantwoordelijkheid en flexibiliteit

Offre

Kiezen voor IPG betekent kiezen voor een boeiend en dynamisch bedrijf waar een persoonlijke benadering centraal staat en je aan het stuur zit van je eigen carrière. Bij IPG geloven we sterk in de kracht van interne mobiliteit waardoor verschillende doorgroeimogelijkheden naar andere functies en/of projecten mogelijk zijn.

We bieden:

  • IPG Contract, 39-uren week, 27 verlof dagen op jaarbasis.
  • Werkuren volgens project: Maandag tem vrijdag tussen 8u30 – 17u30 (flexibel naar andere projecten toe)
  • een aantrekkelijk salaris aangevuld met extra legale voordelen: hospitalisatieverzekering, groepsverzekering, maaltijdcheques, ecocheques, GSM ..
  • de nodige aandacht voor work life balance
  • de mogelijkheid om te blijven bijleren via interne en externe training.
  • Plaats van tewerkstelling: IPG Leuven

Wij geven voorrang aan interne mobiliteit. Interne kandidaturen kunnen ingediend worden tem 21/02/2021.

Informations supplémentaires

Statut
Actif
Lieu
Leuven
Type de Contrat
Jeune diplômé
Date de publication
14-04-2021
Secteur
Service client / call center / centre d'appel
Permis de conduire BE/EU exigé
Non
Voiture exigée
Non
Lettre de motivation exigée
Non

Service client / call center / centre d'appel | Jeune diplômé

Postuler maintenant

Partager cette offre