Receptie & onthaalbediende met administratieve skills Parttime (25u) à Lummen

De job Voor één van onze klanten zijn wij op zoek naar een Receptie & Onthaalbediende met administratieve skills. In deze functie staat sociaal contact centraal! Jij bent het aanspreekpunt van het bedrijf, zorgt voor een warm onthaal en bent de persoon bij wie iedereen terecht kan voor vragen en/of klachten. Dankzij jouw vriendelijke persoonlijkheid en professionele manier van werken leid jij de dagelijkse werking van het bedrijf in goede banen.  Hoe ziet jouw takenpakket eruit? Bezoekers onthalen doe je steeds met de glimlach, want jij bent hét eerste aanspreekpunt voor bezoekers, en dit zowel face to face als telefonisch. Mensen zullen niet meer verloren raken, want jij verwijst bezoekers die binnenkomen steeds op de ju

Description du poste

De job

Voor één van onze klanten zijn wij op zoek naar een Receptie & Onthaalbediende met administratieve skills. In deze functie staat sociaal contact centraal! Jij bent het aanspreekpunt van het bedrijf, zorgt voor een warm onthaal en bent de persoon bij wie iedereen terecht kan voor vragen en/of klachten.

Dankzij jouw vriendelijke persoonlijkheid en professionele manier van werken leid jij de dagelijkse werking van het bedrijf in goede banen. 

Hoe ziet jouw takenpakket eruit?

  • Bezoekers onthalen doe je steeds met de glimlach, want jij bent hét eerste aanspreekpunt voor bezoekers, en dit zowel face to face als telefonisch.
  • Mensen zullen niet meer verloren raken, want jij verwijst bezoekers die binnenkomen steeds op de juiste manier door en helpt hen vriendelijke verder met al hun vragen.
  • Je denkt oplossingsgericht en eventuele vragen of klachten sein je in aan de verantwoordelijke. Nadien zorg je voor een vlekkeloze opvolging.
  • Je onderhoudt steeds goede relaties met internen, externen en bezoekers.
  • Je houdt een overzicht over de postbedeling.
  • Je zorgt ervoor dat lokalen juist worden ingeboekt.
  • Je doet de algemene voorbereiding van boekhouding.
  • Daarnaast bied je een algemene administratieve ondersteuning.
  • Jouw profiel

    Als Receptie & Onthaalbediende voldoe jij aan volgende criteria:

  • Sociaal contact en mensen warm onthalen vind jij heel belangrijk.
  • Je hebt een eerste relevante ervaring opgebouwd in onthaal en/of administratie in een Office omgeving.
  • Je hebt een zeer goede beheersing van de Nederlandse taal (zowel geschreven als gesproken). Verder heb je ook een vlotte kennis Engels. Kennis van een andere taal is een plus.
  • Je werkt vlot met MS Office.
  • Je werkt nauwkeurig en vind een goede administratie belangrijk.
  • Je bent stressbestendig en kan in verschillende situaties het hoofd koel houden.
  • Je kan snel opstarten.
  • Wat krijg je ervoor?

  • Je komt terecht in een functie waarbij je veel sociale contacten geniet.
  • Deeltijdse, allround functie in een bedrijf dat vlot bereikbaar is en een erg moderne kantooromgeving heeft.
  • Je werkt parttime (25u), elke weekdag van 12u - 17u. 
  • Informations supplémentaires

    Statut
    Actif
    Formation requise
    Autres
    Lieu
    Lummen
    Heures de travail par semaine
    8 - 40
    Type de Contrat
    Temps plein/ CDD
    Date de publication
    06-04-2021
    Secteur
    Autres
    Permis de conduire BE/EU exigé
    Non
    Voiture exigée
    Non
    Lettre de motivation exigée
    Non
    Langues
    Français

    Autres | Temps plein/ CDD | Autres

    Postuler maintenant

    Partager cette offre