Klantendienstmedewerker Avondploeg (full- of parttime) à Zwijnaarde

Description du poste

Functieomschrijving

Jong, snelgroeiend en informeel

Sinds de start van onze webwinkel in 2000 groeide 123inkt explosief. We mogen ons één van de meest succesvolle webwinkels van de Benelux noemen. Dit is het resultaat van een beleid waarbij klanten centraal staan bij alles wat we doen.

Ondertussen is 123inkt een Europese speler. We zijn al 15 jaar actief op de Belgische markt en zijn in mei 2019 met een nieuwe vestiging in Gent gestart. Het moederbedrijf zit in Nederland, met vestigingen verspreid door Europa en China. Met 3 miljoen unieke klanten in de Benelux, behoren we tot de grotere webwinkels. Bovendien zijn we online marktleider op het gebied van printer en office supplies.

Als je bij 123inkt binnenloopt, valt de informele en gelijkwaardige sfeer meteen op. We zijn een jong en modern bedrijf. Je nieuwe sneakers hoef je ook niet voor het weekend te bewaren. De directeur heeft ze zelf ook aan!

123inkt biedt een razendsnelle levering, de beste service en deskundig advies. We zitten niet stil en zoeken bijgevolg constant naar vernieuwing en verbetering. Dit succes is mede te danken aan onze klantendienst. Daar kunnen we jouw hulp en deskundigheid maar al te goed bij gebruiken!

Avondwerk bij 123inkt

Bij 123inkt geven wij onze klanten graag de allerbeste service. En dat betekent dat we ook 's avonds bereikbaar willen zijn voor vragen. Op ons kantoor in Gent staat onze klantendienst vanaf september dagelijks tot 22 uur klaar voor klanten. Ben jij op zoek naar een fulltime, een parttime of een leuke studentenjob in de namiddag- en avonduren? Dan is deze job bij 123inkt voor jou ideaal!

Klantendienstmedewerker

Help je graag klanten en ben je pas tevreden als de klant dat is? Ga dan aan de slag als klantendienstmedewerker bij 123inkt. Je hebt contact met onze (ruim 3 miljoen) klanten en helpt ze met het oplossen van al hun vragen. Ons huidig team heeft al flink wat kennis in huis en zal jou met plezier wegwijs maken in onze systemen en werkwijze.

De klantendienst is, naast ons magazijn, de grootste afdeling van 123inkt. Onze klanten hechten veel waarde aan goede service en wij dus ook. Onze dienst biedt gevarieerd werk, groeimogelijkheden en een goede verloning. Voor je start, krijg je een uitgebreide training en ook daarna kan je doorgroeien!

  • Ben je op je best tijdens de middag- en avonduren?
  • Ben je efficiënt en resultaatgericht?
  • Streef je klanttevredenheid na en hou je ervan om klanten te helpen?
  • Ben je bereid om de ins & outs van printerartikelen te leren kennen?
  • 4x ja? Lees dan verder!

    Hoe ziet je dag eruit?

    Als klantendienstmedewerker ben je het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Je kunt je wel voorstellen dat zij de meest uiteenlopende vragen stellen. Aan jou de uitdaging om elke vraag naar tevredenheid te beantwoorden. Dit doe je telefonisch, per e-mail en via de chat. Natuurlijk gooien we je niet meteen in het diepe. Je collega's van het klantendienstteam staan klaar om je op weg te helpen. In onze producttrainingen leer je alles wat je moet weten over printers, inktpatronen en toners. Ook op communicatievlak zorgen we ervoor dat je jezelf kunt blijven verbeteren dankzij coaching.

    De vragen die je krijgt zijn zowel afkomstig van particulieren, als van zakelijke klanten.

    Kortom, veel afwisseling! De ene klant help je met een vraag omtrent een factuur, de andere klant heeft extra hulp nodig bij het installeren van zijn nieuwe toner. De meest uiteenlopende vragen komen jouw kant op en jij helpt iedereen zo goed als mogelijk. Je bent een doorzetter en geeft niet op tot je het juiste antwoord voor de klant hebt gevonden. Pas als onze klanten tevreden zijn, ben jij dat ook!

    Profiel

    Herken je jezelf in dit profiel?

  • Je bent minimaal 10 uur per week beschikbaar.
  • Je bent klantvriendelijk, behulpzaam en servicegericht.
  • Je hebt een vlotte babbel en een vlotte pen in het Nederlands en/of in het Frans.
  • Je kunt je goed inleven in de behoeftes van de klant en je kunt goed luisteren.
  • Je bent een doorzetter en stressbestendig.
  • Je werkt gestructureerd en denkt logisch na.
  • Je bent proactief en vindt het fijn om veel te bellen en te mailen.
  • Je kan blind en foutloos typen.
  • Je kan zakelijk telefoneren en mailen.
  • Je hebt een TSO middelbaar diploma, een diploma hoger onderwijs is een troef.
  • Een eerste werkervaring is een grote plus.
  • Je hebt goede kennis van MS Office / Outlook.
  • Je woont in de omgeving van Gent (maximaal 30 minuten reistijd).
  • Jobgerelateerde competenties

  • De klant informeren over de kenmerken van de producten
    De klant adviseren bij zijn keuze
  • Digitale opvolgingsdocumenten van de oproep invullen
  • De klant oriënteren en zijn oproep naar de gepaste gesprekspartner doorschakelen (technicus, verkoper, klantverantwoordelijke, ...)
  • Behandelt: Binnenkomende oproepen (consumentendienst, opnemen van bestellingen, bijstand en hulp aan klanten, ...)
  • Het doel van de oproep kenbaar maken of identificeren (bestelling, verkoop, informatie, reclame, bijstand, ...)
  • Zich voorstellen aan de telefoon
    De identiteit en de gegevens van de gesprekspartner controleren (klantnummer, adres, ...)
  • De beschikbaarheid van het product, de dienst controleren
    De gegevens van de bestelling, de reservatie, ... invoeren
  • Persoonsgebonden competenties

  • Regels en afspraken nakomen
  • Resultaatgerichtheid
  • Omgaan met stress
  • Zelfstandig werken
  • Klantgerichtheid
  • Plannen (= ordenen)
  • Contactvaardig zijn
  • Commercieel zijn
  • Aanbod

    Onze beloftes aan jou!

  • Een full- of parttime job bij een snelgroeiend Europees bedrijf;
  • Een flexibel uurrooster in samenspraak op te maken;
  • Een bedrijf dat in jouw welbevinden investeert;
  • Enthousiaste, hartelijke collega’s en informele sfeer;
  • Mogelijkheid om door te groeien tot teamlead, coach, productexpert of supervisor;
  • Opleidingsmogelijkheden en ruimte voor verbetering;
  • Goed bereikbare locatie, aan de rand van Gent;
  • Uitstekend salaris;
  • 20 vakantiedagen (+ wettelijke feestdagen) en 6 ADV-dagen;
  • Maaltijdcheques (€7), groepsverzekering en hospitalisatieverzekering;
  • Mogelijkheden voor reiskostenvergoeding en zelfs een firmawagen;
  • Dagelijks verse soep en fruit;
  • Korting op eigen producten;
  • Massages.
  • Werktijden

  • We starten met de avondploeg in september.
  • De avondploeg werkt tussen 13u30 en 22 uur.
  • We genieten van een gezellige en gezamenlijke lunchpauze van een half uur.
  • Informations supplémentaires

    Statut
    Actif
    Formation requise
    Autres
    Lieu
    Zwijnaarde
    Heures de travail par semaine
    8 - 40
    Type de Contrat
    Temps plein/ CDD
    Date de publication
    29-06-2021
    Secteur
    Autres
    Permis de conduire BE/EU exigé
    Non
    Voiture exigée
    Non
    Lettre de motivation exigée
    Non
    Langues
    Français

    Autres | Temps plein/ CDD | Autres

    Postuler maintenant

    Partager cette offre