Junior Administrative Assistant/Medical Secretary à Brussels

Functieomschrijving Een veelzijdige functie met een mogelijkheid tot evolutie. Bedrijfsomschrijving Onze klant is een medisch laboratorium, gelegen in Brussel. Gedreven door een geest van ondernemingsgeest en permanente innovatie, is onze vooruitgang gebaseerd op talrijke productlanceringen en ambitieuze ontwikkelingsprojecten, zowel in Europa als internationaal. Omschrijving Je bent verantwoordelijk voor alle administratieve taken binnen het Sales & Marketing team Belux & Nederland.U begeleidt de Commercieel Directeur Benelux & de Marketing Manager Benelux bij het beheer van hun dagelijkse activiteit. U bent ook de back-up van de Commercial Support Benelux ONZE VERWACHTINGEN, JOUW UITDAGINGEN: Je biedt administrati

Description du poste

Functieomschrijving

Een veelzijdige functie met een mogelijkheid tot evolutie.

Bedrijfsomschrijving

Onze klant is een medisch laboratorium, gelegen in Brussel. Gedreven door een geest van ondernemingsgeest en permanente innovatie, is onze vooruitgang gebaseerd op talrijke productlanceringen en ambitieuze ontwikkelingsprojecten, zowel in Europa als internationaal.

Omschrijving

Je bent verantwoordelijk voor alle administratieve taken binnen het Sales & Marketing team Belux & Nederland.U begeleidt de Commercieel Directeur Benelux & de Marketing Manager Benelux bij het beheer van hun dagelijkse activiteit. U bent ook de back-up van de Commercial Support Benelux

ONZE VERWACHTINGEN, JOUW UITDAGINGEN:

  • Je biedt administratieve ondersteuning op het gebied van Sales
  • Interface met Sales team Benelux & Commercieel Directeur Benelux
  • Algemene verkoop administratieve ondersteuning: onkostennota's, mails, telefoon, brieven, documenten
  • Opvolging uitnodigingen wetenschappelijke vergaderingen veld: uitnodigingen, organisatie, follow-up deelnemers, contracten
  • Organisatie interne sales team vergaderingen in het Nederlands en Frans
  • Organisatie nationale symposia, congressen, webinars, digitale bijeenkomsten
  • Beheer & update verkoopbudget
  • Beheer CRM systeem

  • Je biedt marketing administratieve ondersteuning:

  • Verzenden van mailings
  • Beheer van marketing materiaal: voorraadbeheer, opvolging juridische validatie proces, verzending materiaal naar vertegenwoordigers, bestellingen materiaal
  • Vertaling van promotiemateriaal
  • Opvolging en archivering van marketingmateriaal en informatie over concurrenten
  • Beheer en update marketing budget
  • Je bent de back-up van de commerciële ondersteuning Benelux
  • Profiel

  • Houder van een licentie in officemanagement. Specialisatie in gezondheidszorg management is een pluspunt!
  • Je spreekt vloeiend Nederlands en Frans en hebt een goede kennis van het Engels.
  • Goede beheersing van MS Microsoft (met name Excel).
  • U bent een toegewijd en gemotiveerd persoon, die bekend staat om zijn analytische, structurerende en organisatorische vaardigheden.
  • U werkt graag in teamverband en in een internationale omgeving, maar u kunt ook zelfstandig werken.
  • Uw nieuwsgierigheid, motivatie en ruimdenkendheid zijn echte troeven.
  • Jobgerelateerde competenties

  • Administratieve dossiers samenstellen
    Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren
  • Aanbod

  • Een aantrekkelijk salaris in overeenstemming met uw ervaring.
  • Een voortdurende evolutie
  • Informations supplémentaires

    Statut
    Actif
    Formation requise
    Autres
    Lieu
    Brussels
    Heures de travail par semaine
    8 - 40
    Type de Contrat
    Job étudiant
    Date de publication
    06-04-2021
    Secteur
    Administration / Secrétariat
    Permis de conduire BE/EU exigé
    Non
    Voiture exigée
    Non
    Lettre de motivation exigée
    Non
    Langues
    Français

    Administration / Secrétariat | Job étudiant | Autres

    Postuler maintenant

    Partager cette offre