Malheureusement cette offre n'est plus active

Junior Personal Assistant à Aalst

Description du poste

De job

Voor een van onze klanten in Aalst , gaan we op zoek naar een Junior Personal Assistant . Je werkt voor het directiesecretariaat en verzorgt alle correspondentie voor de directeur.

Het takenpakket is zeer gevarieerd.

Een eerste luik bestaat uit een persoonlijke en administratieve ondersteuning voor de directieleden:

  • Je volgt nauwgezet het mailverkeer op en behandelt de persoonlijke briefwisseling.
  • Je beheert de agenda's en behandelt de inkomende telefonie. Je filtert er steeds de belangrijkste zaken uit en behandelt die met prioriteit.
  • Als personal assistant zorg je voor een vlotte organisatie van het dagelijkse reilen en zeilen, fungeert als centraal aanspreekpunt voor de organisatie van (zaken)reizen en staat ook in voor het persoonlijk klassement van de directieleden.
  • Je belangrijkste doelstelling is het zorgen voor een efficiënt agendabeheer en een maximale persoonlijke ondersteuning van dagelijkse werkdruk van de directieleden
  • Naast deze personal assistant taken bestaat een tweede luik uit een waaier aan diverse taken:

  • Ondersteuning van bedrijfsbezoeken
  • Transport en zakenlunchen regelen
  • Relatiegeschenken aankopen
  • ... 
  • Je werkt samen met één collega in een rustige werkomgeving in de nabijheid van de directie.

    Jouw profiel

  • Je bent minstens in het bezit van een bachelorsdiploma (Office Management of gelijkaardig) 
  • Een eerste werkervaring binnen een gelijkaardige functie in een plus
  • Je kan je zeer goed uitdrukken in het Engels & Nederlands & Frans. Indien je Spaans spreekt, is dit een pluspunt
  • Plannen en organiseren zijn je sterktes en daarnaast beschik je over een gezonde dosis stressbestendigheid
  • Je bent hands-on, enthousiast en leergierig
  • Je weet prioriteiten te stellen, zonder daarbij de minder dringende zaken uit het oog te verliezen
  • Je beschikt over de nodige discretie en bent loyaal en flexibel ingesteld
  • Wat krijg je ervoor?

    Onze klant biedt jou een fulltime functie met optie vast waarbij je tewerkgesteld wordt in een flexibel uurrooster.
    Bovenop je markconform salaris kan je jaarlijks 12 ADV-dagen opbouwen.
    Je loonpakket bevat o.a. maaltijdcheques en bij vaste indiensttreding een groeps- en hospitalisatieverzekering.

    Informations supplémentaires

    Statut
    Inactif
    Formation requise
    Autres
    Lieu
    Aalst
    Heures de travail par semaine
    8 - 40
    Type de Contrat
    Temps plein/ CDD
    Secteur
    Administration / Secrétariat
    Permis de conduire BE/EU exigé
    Non
    Voiture exigée
    Non
    Lettre de motivation exigée
    Non
    Langues
    Français

    Administration / Secrétariat | Temps plein/ CDD | Autres

    Enregistrez-vous dès maintenant!

    Souhaitez-vous postuler en un clic et être averti(e) de nos dernières offres correspondant à vos critères ? Connectez vous en tant qu'étudiant!

    Inscription gratuite