Malheureusement cette offre n'est plus active

Customer Service Advisor (m/v) à Tienen

Description du poste

Wat ga je doen?

Jij zorgt ervoor dat elk telefonisch contact positief verloopt en dit met de nodige professionele flair.
Je staat in voor de volledige opvolging van offertes en bestellingen.

Wie ben jij?

Je kan telefonisch en via geschreven communicatie communiceren met internationale klanten en bezoekers in het Nederlands, Frans en Engels.
Positief, hulpvaardig, oplossingsgericht en communicatief zijn jouw kernwoorden.
Je hebt een sterke kennis van het MS Office Pakket.
  • Opleiding: Je hebt een zeer goede kennis Nederlands, Frans en Engels.
    Kennis van Duits is een pluspunt!
  • Vakkennis: Je hebt reeds ervaring in een gelijkaardige functie.
  • Talenkennis: Je hebt een zeer goede kennis Nederlands, Frans en Engels
  • Wat bieden wij jou?

    Een uitdagende job met afwisseling en verantwoordelijkheid binnen een bedrijf met een aangename en dynamische werksfeer.
    Voor jouw inzet en capaciteiten krijg je een aantrekkelijk loon aangeboden.

    Informations supplémentaires

    Statut
    Inactif
    Formation requise
    Autres
    Lieu
    Tienen
    Heures de travail par semaine
    8 - 40
    Type de Contrat
    Temps plein/ CDD
    Secteur
    Service client / call center / centre d'appel
    Permis de conduire BE/EU exigé
    Non
    Voiture exigée
    Non
    Lettre de motivation exigée
    Non
    Langues
    Français

    Service client / call center / centre d'appel | Temps plein/ CDD | Autres

    Enregistrez-vous dès maintenant!

    Souhaitez-vous postuler en un clic et être averti(e) de nos dernières offres correspondant à vos critères ? Connectez vous en tant qu'étudiant!

    Inscription gratuite