Planner Promomeetings - Regio Antwerpen - Full- / part-time à Wommelgem

Description du poste

Functieomschrijving

Als Planner kom je terecht bij een bedrijf dat evenementen organiseert voor architectenbureaus en aannemers. Daarnaast voert het bedrijf promotie voor de grootste leveranciers aan de bouwsector om hun nieuwste producten in de markt te plaatsen.

Jouw takenpakket als Planner:

  • Je belt op een bestaand klantenbestand. Hiervoor krijg je toegang tot de volledige database.
  • Je overlegt met de klanten wanneer een van de Product Consultants langs kan komen of wanneer een Teams-meeting zou passen.
  • Afspraken plan je in het agenda van de Product Consultants in. Hierbij zorg je ervoor dat de tijd van de Product Consultant zo efficiënt mogelijk besteed wordt.
  • Profiel

    Wij zijn op zoek naar de volgende competenties voor een Planner:

  • Perfect Nederlands- en/of Franstalig.
  • Een eerste ervaring met outbound bellen en/of plannen van afspraken.
  • Voltijds of deeltijds beschikbaar zijn om te werken vanop het kantoor regio Antwerpen
  • Hands-on persoon die gedreven wordt door het behalen van een bonus.
  • Jobgerelateerde competenties

  • Het doel van de oproep kenbaar maken of identificeren (bestelling, verkoop, informatie, reclame, bijstand, ...)
  • Zich voorstellen aan de telefoon
    De identiteit en de gegevens van de gesprekspartner controleren (klantnummer, adres, ...)
  • De klant informeren over de kenmerken van de producten
    De klant adviseren bij zijn keuze
  • Digitale opvolgingsdocumenten van de oproep invullen
  • De klant oriënteren en zijn oproep naar de gepaste gesprekspartner doorschakelen (technicus, verkoper, klantverantwoordelijke, ...)
  • De beschikbaarheid van het product, de dienst controleren
    De gegevens van de bestelling, de reservatie, ... invoeren
  • Contact opnemen met klanten en potentiële klanten
    De producten en diensten van de onderneming voorstellen (nieuwe producten, bijkomende verkoop, ...)
  • Aanbod

    Als Planner kunnen we je het volgende aanbieden:
  • Een tewerkstelling waarbij je op interimbasis zal starten en waarbij je na 6 maanden een vast contract zal krijgen.
  • Je komt terecht bij een gevestigde waarde in hun segment.
  • Vlotte bereikbaarheid van het kantoor.
  • Zeer mooie verloning die aangevuld kan worden met een bonus indien bepaalde doelstellingen behaald worden. Daarbij komen ook extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, ecocheques en na de interimperiode een verzekeringspakket en 10 extralegale vakantiedagen.
  • Je werkt in een 38 uren stelsel. Dit kan voltijds of deeltijds.
  • Werktijden: kantooruren: je begint tussen 08.30 en 09.00 en sluit af rond 17.00.

  • Informations supplémentaires

    Statut
    Actif
    Formation requise
    Autres
    Lieu
    Wommelgem
    Heures de travail par semaine
    8 - 40
    Type de Contrat
    Temps plein/ CDD
    Date de publication
    02-11-2021
    Secteur
    Transport / Chauffeur / Coursier
    Permis de conduire BE/EU exigé
    Non
    Voiture exigée
    Non
    Lettre de motivation exigée
    Non
    Langues
    Français

    Transport / Chauffeur / Coursier | Temps plein/ CDD | Autres

    Postuler maintenant

    Partager cette offre