Customer Service Representative à Antwerpen

Bij Vanbreda Health Care hechten we veel belang aan een correcte, professionele en klantgerichte dienstverlening. Via onze website en mobile app faciliteren we verzekerden in digitale self service voor eenvoudige (aan)vragen. In de telefonische dienstverlening zetten we onze expertise in om verzekerden te helpen bij complexe of emotioneel moeilijkere situaties. Originele vacature is te vinden op StepStone.be – Vind gelijkaardige jobs, informatie over werkgevers en carrièretips op StepStone.be!

Description du poste

Als customer service representative ben jij het eerste aanspreekpunt voor alle telefonische oproepen van verzekerden die via hun werkgever een hospitalisatieverzekering hebben bij Vanbreda.

  • Naargelang de aard van de oproep:
    • beantwoord je vragen over polisvoorwaarden, procedures, terugbetaling van medische kosten, premies en aansluitingen…;
    • noteer je vragen/problemen waarvoor verder opzoekwerk of andere acties vereist zijn;
    • schakel je, indien nodig, de oproeper door naar de collega van de betrokken afdeling.
  • Je werkt mee aan de verbetering van de antwoordtijd en de kwaliteit van onze dienstverlening door actief deel te nemen aan afdelingsbriefings.
  • Je ondersteunt in onze schriftelijke communicatie met de verzekerde.
  • Je helpt mee aan een vlotte en correcte verwerking van digitale aanvragen.

Ben je communicatief en hou je van telefonische contacten? Ben je niet bang van een beetje administratief werk? Kan jij je bovendien vinden in onderstaande vaardigheden? Dan ben jij dé customer service representative die wij zoeken!

  • Je kan gesprekken en te ondernemen acties bondig samenvatten in een telefoonmemo.
  • Je bent klant- en servicegericht (je hebt een vriendelijke stem, bent behulpzaam en geduldig en je kan empathie en betrokkenheid aan de dag leggen).
  • Je kan boodschappen duidelijk, gestructureerd en correct op papier zetten.
  • Je kan klanten vlot verder helpen in het NederlandsFrans en Engels
  • Je werkt oplossingsgericht met een professionele attitude.
  • Je bent stressbestendig en flexibel. 
  • Je kan zelfstandig werken, maar toch goed in teamverband functioneren.
  • Je bent handig in het raadplegen van verschillende PC-toepassingen.
  • Je kan discreet omgaan met vertrouwelijke informatie.

Informations supplémentaires

Statut
Actif
Formation requise
Grade de Master
Lieu
Antwerpen
Heures de travail par semaine
8 - 40
Type de Contrat
Télétravail
Date de publication
21-06-2022
Secteur
Service client / call center / centre d'appel
Permis de conduire BE/EU exigé
Non
Voiture exigée
Non
Lettre de motivation exigée
Non
Langues
Néerlandais

Service client / call center / centre d'appel | Employé de centre d'appel | Télétravail | Grade de Master

Postuler maintenant

Partager cette offre