Malheureusement cette offre n'est plus active

Customer Service Medewerker (callcenter) à Zele

Onze klant biedt een gespecialiseerde telefonische dienstverlening voor organisaties, bedrijven en vrije beroepen. Originele vacature is te vinden op StepStone.be – Vind gelijkaardige jobs, informatie over werkgevers en carrièretips op StepStone.be!

Description du poste

In dit team verleen je diensten aan bedrijven.

Je behandelt voornamelijk technische oproepen zoals interventies inplannen, bestellingen doorgeven, tests rapporteren, mailverwerking, klanten informeren over de diensten van de bedrijven en zoveel meer.

Hierbij maak je gebruik van zowel onze eigen software als de programma’s van onze klanten.

  • Je onderhoudt telefonische en schriftelijke contacten volgens de instructies van de klant en dit in meerdere talen
  • Je behandelt alle inkomende, technische oproepen die jou worden toevertrouwd (oproepen voor bedrijven, gedeeltelijk helpdesk)
  • Je rapporteert in ons innovatieve systeem en in het systeem van de klant
  • Je verleent een correcte en vriendelijke service op maat van jouw klanten
  • Je brengt graag eigen innovatieve ideeën aan ter verbetering van de werking van het team
  • Je bent enthousiast en gemotiveerd om mee onze groeps- en organisatiedoelstellingen te behalen

  • Als flexibele m/v/x met talent kijk je uit naar een job met afwisseling in zowel taak als uurrooster
  • Je bent niet op zoek naar een 9-5 job en wil ook graag werken in het weekend of op feestdagen
  • Je werkt graag zelfstandig alsook in team 
  • Als leergierige medewerker kijk je er naar uit om onze systemen te ontdekken en wil je graag werken aan je zelfontplooiing
  • Jouw spontane, vriendelijke en beleefde omgang werkt aanstekelijk voor zowel collega’s als klanten
  • Je bent stressbestendig en kan prioriteiten stellen
  • Je bent positief ingesteld en houdt van uitdagingen
  • Je neemt graag verantwoordelijkheid
  • Je hebt een goede talenkennis NL, F, ENG
  • Je werkt nauwkeurig en resultaatgericht
  • Je draagt kwaliteit hoog in het vaandel
  • Je bent goed in klantgerichte communicatie
  • Je kan snel en foutloos typen
  • Je bent vaardig met PC en kan snel nieuwe informaticasystemen aanleren
  • Je hebt minstens een bachelor denkniveau
  • Ervaring met SAP, Navision, en andere ERP of CRM pakketten, is een plus
  • Ervaring als dispatcher is een plus
  • Interesse voor of achtergrondkennis van technische omgevingen is een plus

Informations supplémentaires

Statut
Inactif
Formation requise
Grade de Master
Lieu
Zele
Heures de travail par semaine
8 - 40
Type de Contrat
Job étudiant
Secteur
Service client / call center / centre d'appel
Permis de conduire BE/EU exigé
Non
Voiture exigée
Non
Lettre de motivation exigée
Non
Langues
Néerlandais

Service client / call center / centre d'appel | Job étudiant | Grade de Master

Enregistrez-vous dès maintenant!

Souhaitez-vous postuler en un clic et être averti(e) de nos dernières offres correspondant à vos critères ? Connectez vous en tant qu'étudiant!

Inscription gratuite