Malheureusement cette offre n'est plus active

Stafmedewerker Sociaal à Brussel

CM helpt niet minder dan 4,5 miljoen mensen om gezond en gelukkig te leven. Hoe dat kan? Dankzij de dynamiek van onze medewerkers! Zij slaan elke dag de handen in elkaar om resultaten te boeken. Ze worden gedreven door solidariteit en willen samen vooruitgaan. Hun inspanningen worden erkend, want ze krijgen tal van kansen om zich te ontwikkelen en te groeien in hun job. Dat alles op een werkplek waar ook waarde wordt gehecht aan de balans tussen werk en privé. Maar je moet ons niet zomaar geloven. Vraag het gewoon aan iedereen die hier werkt. Ze zullen het graag bevestigen: Bij ons leeft het. CM werkt aan haar maatschappelijke missie als gezondheidsfonds via drie verschillende rollen: als sociaal verzekeraar, als sociale beweging en als so

Description du poste

  • Samen met je collega-stafmedewerkers Sociaal Ondernemen en de directeur geef je inhoud aan en vertaal je het strategisch plan Sociaal Ondernemen naar de operationele werking op zowel Vlaams niveau als in de regio
  • Je neemt deel aan verschillende projecten of trekt ze zelf en zorgt mee voor het realiseren van de scope, de timing en het budget van het project. Je gaat aan de slag met beheersinformatie om je dossiers te stofferen, je analyseert problemen en doet voorstellen tot oplossingen.
  • Je communiceert met verschillende stakeholders in de regio en op Vlaams niveau. . Je bewaakt en optimaliseert de infodoorstroming, vorming en operationele realisatie binnen de verschillende uitzichten en activiteiten van de werking.  Naast je regionale opdracht als o.m. aanspreekpunt en ondersteuner van de regionale initiatiefnemers op vlak van sociaal ondernemen neem je verantwoordelijkheden op voor gans Vlaanderen binnen het team.
  • Je beheert en bewaakt een globale werkplanning in functie van de prioritaire doelstellingen en business-analyse.
  • Je bouwt een netwerk uit en staat in voor het relatiebeheer met externe actoren en stakeholders op Vlaams en regioniveau. Je vertegenwoordigt de dienst en CM bij interne en externe instanties met raakvlakken aan het domein Sociaal Ondernemen en neemt eveneens bestuursmandaten op. Je ondersteunt daarbij de bestuurlijke en statutaire werking in de regionale VZW Sociaal Ondernemen/Sociale Beweging.
  • Je hebt een signaalfunctie naar de directeur en je collega-stafmedewerkers met als doel het ondernemerschap en de dienstverlening voortdurend te verbeteren. Vanuit een innoverende blik bedenk je toekomstgerichte oplossingen en geef je ideeën voor nieuwe initiatieven.
  • Je ontwikkelt je eigen expertise met betrekking tot de aan jou toevertrouwde activiteiten en domeinen.

  • Je beschikt over een masterdiploma en/of kan terugvallen op een gelijkwaardige relevante ervaring. Beleidservaring binnen de sociale sector/sociaal ondernemen kan een pluspunt zijn.
  • Een bijkomende expertise op één van onderstaande domeinen is een pluspunt:
    • Juridische kennis, opleiding of ervaring op vlak van VZW-wetgeving/statuten
    • Kennis over of ervaring met notariële aktes/ verkoopovereenkomsten, huurwetgeving, aannemingsovereenkomsten,
    • Organisatie- en changemanagement
    • Opmaken en beoordelen van businessplannen; hanteren van business-evaluatietools
  • Je hebt een goede kennis van bestaande procedures, producten, processen, wetgeving,… en van de ontwikkelingen m.b.t. het beleidsdomein of je bent bereid je in deze materie te verdiepen. 
  • Je bent een geboren netwerker en kent de kunst om contacten tussen anderen te faciliteren. 
  • Je kan autonoom werken maar je bent ook sterk in samenwerken en creëert hierdoor een meerwaarde door anderen te stimuleren met het oog op het bereiken van een bepaald doel. 
  • Je kan goed onderbouwde standpunten innemen en weet je aanpak aan te passen in functie van de omstandigheden en de doelgroep. 
  • Je wordt erkend voor je organisatievaardigheden en je gestructureerde manier van werken. Methodieken van proces- en projectwerking zijn je niet onbekend of wil je je eigen maken.
  • Je hanteert managementtools voor beheerscontrole waarbij je beheersinformatie verzamelt en interpreteert.
  • Je bent bereid om enerzijds in een regio in te werken en anderzijds een Vlaamse horizontale bevoegdheid op te nemen binnen het domein Sociaal ondernemen

Informations supplémentaires

Statut
Inactif
Formation requise
Grade de Master
Lieu
Brussel
Heures de travail par semaine
8 - 40
Type de Contrat
Temps plein/ CDD
Secteur
Ressources humaines / Recrutement
Permis de conduire BE/EU exigé
Non
Voiture exigée
Non
Lettre de motivation exigée
Non
Langues
Néerlandais

Ressources humaines / Recrutement | Recruteur | Temps plein/ CDD | Grade de Master

Enregistrez-vous dès maintenant!

Souhaitez-vous postuler en un clic et être averti(e) de nos dernières offres correspondant à vos critères ? Connectez vous en tant qu'étudiant!

Inscription gratuite