Malheureusement cette offre n'est plus active

Administratief Medewerker Contactcenter à Antwerpen

Voor onze klant gelegen te Antwerpen zoeken wij iemand die mee verantwoordelijk gaat zijn voor het contactcenter. Onze klant een integraal waterbedrijf. Hiervoor kan zij rekenen op haar jarenlange ervaring en vakkennis en partnerships met vennoten, klanten en derde partijen. Dat vertaalt zich op de eerste plaats in haar missie: “Samen geven wij vorm aan de toekomst van onze natuurlijke rijkdom: water”. Originele vacature is te vinden op StepStone.be – Vind gelijkaardige jobs, informatie over werkgevers en carrièretips op StepStone.be!

Description du poste

Als administratief medewerker werk je in het contactcenter van onze klant. Het contactcenter is het eerste contactpunt van de klant, voor zowel telefonische als schriftelijke klantvragen. Je komt in een team van een 40-tal collega’s terecht.

Jouw dagtaak bestaat voor 95% uit telefonische contacten met de klant. Klanten bellen met vragen over verschillende onderwerpen: verhuizen, facturen, afbetalingsplannen, meteropnames, keuringen, etc.

Het beantwoorden van deze vragen zonder ze door te sturen naar de backoffice. Je zoekt info op, regelt afspraken, maakt documenten op en brengt wijzigingen in ons klantenbeheersysteem (SAP) in.

Kortom, jij bent de stem van onze klant!

Natuurlijk krijg je een uitgebreide opleiding voor je start. We dompelen je onder in alles wat je moet weten over water en riolering en leren je ons klantenbeheersysteem kennen.


Vlot Nederlands spreken en schrijven zodat je klanten professioneel kan verder helpen.

Kennis van diverse Microsoft tools is een must. Kennis van SAP is een pluspunt, je dient in elk geval op korte tijd een basiskennis van SAP op te bouwen en daarna deze verder te verruimen.

Luisteren naar het verhaal van onze klanten en doet er alles aan om hen tevreden te stellen. Niet alleen omdat dat je job is, je helpt ook gewoon graag mensen.

Vlot en graag communiceren, zowel mondeling als schriftelijk. Je leeft je snel in de klant in, begrijpt zijn drijfveren en geeft steeds een antwoord op maat. Dankzij deze aanpak, maken jij en je collega’s dagelijks het verschil.

Voortdurend bijstuderen, zowel persoonlijk als in nieuwe onderwerpen, processen, tools,... Uiteraard krijg je hiervoor de nodige ondersteuning.

En je hebt vooral een positieve instelling en zin om erin te vliegen!

Informations supplémentaires

Statut
Inactif
Formation requise
Grade de Master
Lieu
Antwerpen
Heures de travail par semaine
8 - 40
Type de Contrat
Temps plein/ CDD
Secteur
Management
Permis de conduire BE/EU exigé
Non
Voiture exigée
Non
Lettre de motivation exigée
Non
Langues
Néerlandais

Management | Manager | Temps plein/ CDD | Grade de Master

Enregistrez-vous dès maintenant!

Souhaitez-vous postuler en un clic et être averti(e) de nos dernières offres correspondant à vos critères ? Connectez vous en tant qu'étudiant!

Inscription gratuite