Malheureusement cette offre n'est plus active

Administratief consultant à Antwerpen

Vivaldis Payroll, onderdeel van de Vivaldis Groep, zoekt een nieuwe collega! Vivaldis Payroll is een fris, dynamisch en 100% digitaal platform gespecialiseerd in het parolen van flexibele werknemers. Met het innovatieve Viva platform bieden we bedrijven en kandidaten een all-in-one tool aan om je eigen pool aan flexibel inzetbaar personeel eenvoudig in te plannen en administratief in orde te brengen. Samen met een uitmuntende service van onze consulenten geloven we in 100% ontzorging van onze klanten. Originele vacature is te vinden op StepStone.be – Vind gelijkaardige jobs, informatie over werkgevers en carrièretips op StepStone.be!

Description du poste

Om onze visie en groei verder te ondersteunen zijn we op naar een gedreven, klantgerichte Digital Happiness Officer!
Interessant? Lees dan even verder…
Als digital happiness officer ben je het aanspreekpunt voor onze klanten: je geeft met veel enthousiasme advies en deelt je kennis over de Viva app.

Wat moet je doen:

Support

  • Je staat klanten bij en deelt je kennis omtrent het gebruik van de applicatie.

Commercieel

  • Je bent een interne promotor van Vivaldis Payroll. Je hebt nauw contact met je collega’s in de traditionele Vivaldis kantoren om samen met hun opportuniteiten te detecteren en het project verder uit te rollen.

Administratie en opvolging

  • Beheren van alle contractadministratie.
  • Je geeft advies en deelt je kennis omtrent de app, onze planningstool, sociale wetgeving, preventie etc.
  • Prestatieverwerking.
  • Beheer van de mailbox.

Herken je jezelf?

  • Je bent in het bezit van een bachelordiploma of je bent gelijkwaardige door ervaring.
  • Je bent digital first. Een digitale tool mee helpen groeien doe je enkel als je zelf een digital first mindset hebt.
  • Je bent een teamspeler. Je hebt nauw contact met consulenten, ontwikkelaars en projectmanagers. 
  • Je bent een go-getter. Opportuniteiten zijn er genoeg. Er is enkel een go-getter nodig om er de schouders onder te steken.
  • Een eerste ervaring in de uitzendsector en kennis van Sociale wetgeving is een pluspunt!
  • Je bent een zelfstarter en je kan autonoom werken.
  • Je bent sterk in plannen en organiseren.
  • Je bent stressbestendig en kan goed multitasken.
  • Resultaatgerichte mentaliteit.
  • Je bent een absolute teamplayer met sterke communicatievaardigheden.
  • Affiniteit met digitale tools en applicaties.
  • Kritische ingesteldheid over de bestaande processen.
  • Open voor feedback, positief, ambitieus en ondernemend.
  • Hands-on aanpak gecombineerd met een creatieve, probleemoplossende en innovatieve mindset

Informations supplémentaires

Statut
Inactif
Formation requise
Grade de Master
Lieu
Antwerpen
Heures de travail par semaine
8 - 40
Type de Contrat
Temps plein/ CDD
Secteur
Ressources humaines / Recrutement
Permis de conduire BE/EU exigé
Non
Voiture exigée
Non
Lettre de motivation exigée
Non
Langues
Néerlandais

Ressources humaines / Recrutement | Temps plein/ CDD | Grade de Master