Malheureusement cette offre n'est plus active

Commercieel Medewerker.ster à Aalter

AXA Banque Belgium fait partie du Groupe AXA, une banque et compagnie d’assurance d’envergure internationale, desservant 100 millions de clients avec 160.000 collaborateurs, présents dans 62 pays. À l’échelon mondial, AXA est la marque d’assurance numéro 1 et AXA Banque est un acteur financier fort en Belgique. AXA Banque et Assurances ont collaboré étroitement pour positionner au mieux la marque AXA sur le marché.AXA Banque propose une gamme de produits simple et transparente en termes de crédits et de placements aussi bien pour les particuliers que pour les indépendants. En 2020, AXA Banque a été récompensée, pour la cinquième année consécutive, par le Bank Award du Meilleur Réseau d'Agents.AXA Banque peut également compter sur un réseau

Description du poste

VIDALIS is al jaren een vertrouwd gezicht in de ruime regio rond Aalter voor al uw bank- en verzekeringszaken. Met haar grondige kennis en gerichte expertise van de bankwereld, is dit agentschap uitgegroeid tot een vaste waarde mede dankzij een goede reputatie en een trouw cliënteel. Om de groei van ons bankkantoor in LOTENHULLE-AALTER te ondersteunen, zijn we op zoek naar een voltijdse commerciële medewerker.ster (m/v/x).

a/ Beschrijving

Je verleent tevens commerciële en administratieve bijstand aan de verschillende (krediet- en beleggings-) adviseurs van het kantoor om de commerciële groei van het kantoor te ontwikkelen:

  • Administratieve follow-up van de klantendossiers
  • Agendabeheer
  • Voorbereiding van de gesprekken en de klantendossiers
  • Bijstand in het kader van de dagelijkse werking van het kantoor

b/ Technische vaardigheden

  • Basiskennis van de bank- en verzekeringsoplossingen: rekeningen, kredieten, beleggingen
  • Kennis van de reglementering inzake beleggingen (MiFID)

c/ Gedragsvaardigheden

  • Duidelijk en efficiënt communiceren met de klanten, in de taal van de klant, en tegelijkertijd aandacht schenken aan de servicekwaliteit en de klantenrelatie
  • De reglementering en de interne regels naleven bij de benadering van de klant
  • Autonomie en proactieve houding om telefonisch afspraken vast te leggen en de agenda's van de experts van het kantoor te vullen
  • Organisatorische en administratieve vaardigheden, wat zich vertaalt in een goede follow-up van de klantendossiers voor de verschillende experts van het kantoor, maar tevens in een goede voorbereiding van de klantendossiers en een correcte briefing van de expert vóór het gesprek. 
  • Bereidwilligheid om op de hoogte te blijven van de ontwikkelingen van de bank

d/ Opleiding

  • Bachelor Financie- en Verzekeringswezen (voorkeur) of evenwaardig door ervaring. ervaring in de banksector is een troef maar grote interesse in deze materie is minstens even belangrijk 
  • Nederlandstalig.

e/ Ons aanbod

  • Een aangename functie waarin je het verschil kan maken voor klanten en collega's
  • Een job in jouw buurt, in een boeiende en dynamische omgeving
  • Doorgroeimogelijkheden binnen een zelfstandig kantoor dat deel uitmaakt van een groep die internationale faam geniet
  • Een uitgebreid opleidingstraject dat de mogelijkheid biedt om verder te evolueren
  • Een marktconform loon gecombineerd met extralegale voordelen

Informations supplémentaires

Statut
Inactif
Formation requise
Grade de Master
Lieu
Aalter
Heures de travail par semaine
8 - 40
Type de Contrat
Temps plein/ CDD
Secteur
Administration / Secrétariat
Permis de conduire BE/EU exigé
Non
Voiture exigée
Non
Lettre de motivation exigée
Non
Langues
Néerlandais

Aalter | Administration / Secrétariat | Employé administratif | Temps plein/ CDD | Grade de Master

Enregistrez-vous dès maintenant!

Souhaitez-vous postuler en un clic et être averti(e) de nos dernières offres correspondant à vos critères ? Connectez vous en tant qu'étudiant!

Inscription gratuite