Malheureusement cette offre n'est plus active

Internal customer support medewerker in de autosector à Vlivoorde

Ben jij een klantenkoning en heb je een passie voor de auto- en/of leasingsector? Lees dan zeker verder! Originele vacature is te vinden op StepStone.be – Vind gelijkaardige jobs, informatie over werkgevers en carrièretips op StepStone.be!

Description du poste

Onze klant is een service-gericht bedrijf in Vilvoorde dat zich specialiseert in alles in verband met vloten en bedrijfswagens. 
Zij beheren de bedrijfswagens van klanten en verzekeren iedere bestuurder een auto alsof hij vers uit de showroom komt.
Hierbij worden de nodige bijkomende services geleverd, zoals auto's tijdig op controle sturen, herstellingen, cleanings & schades vaststellen, ...

Als internal customer support, beheer je jouw eigen klantenportefeuille. 
Dit houdt in dat je voor al jouw klanten zowel telefonische als administratieve opvolging verzorgt & het eerste aanspreekpunt bent wanneer zij vragen hebben. Dit zowel B2C als B2B.

Hieronder een greep uit jouw toekomstig takenpakket:

- Klantaanvragen voor inname en levering van wagens behandelen (zowel via mail, telefoon als de interne online tool)
- Administratieve begeleiding & opvolging van werkzaamheden aan de wagens. Dit doe je voor het hele serviceproces.
Je werkt nauw samen met de teammanager en andere teamleden. 

- Je verzorgt de juiste uitvoering van de operationele processen (voor innames en leveringen van auto's)
Je schrijft hier ook duidelijke werkopdrachten voor uit & geeft deze door aan de operationele teams om een correcte uitvoering te garanderen.
Hierbij werk je wederom nauw samen met teamleden en behoudt dus een duidelijke communicatie tussen de verschillende interne & externe afdelingen.

- Je verzorgt een nauwkeurige administratieve opvolging van ieder klantendossier. Dit doe je in de interne online tool. 
Zo behoudt je een up-to-date rapportering & facturatie aan de klant. 

- Je rapporteert op regelmatige basis aan je team manager en lost samen moeilijkere vragen of problemen op.

#customercarejobs


-Je spreekt en schrijft zeer goed in het Nederlands en hebt ook een goede kennis van het Frans en Engels.
-Je bent een klantenkoning en weet als geen ander hoe servicegericht te werken.
-Je hebt een bachelor denkniveau en een passie voor de autosector. Ervaring in customer care, accountmanagement of de autosector is een pluspunt.
-Deadlines schrikken je niet af
-Je bent een leuke collega dat graag snoept :-) (het huidige team snoept wel eens graag)
-Je kan goed werken met Word en Excel

Informations supplémentaires

Statut
Inactif
Formation requise
Grade de Master
Lieu
Vlivoorde
Heures de travail par semaine
8 - 40
Type de Contrat
Temps plein/ CDD
Secteur
Management
Permis de conduire BE/EU exigé
Non
Voiture exigée
Non
Lettre de motivation exigée
Non
Langues
Néerlandais

Management | Manager | Temps plein/ CDD | Grade de Master