Malheureusement cette offre n'est plus active

Directie-assistent.e à Ganshoren

LOJEGA is een openbare vastgoedmaatschappij onder voogdij van de Brusselse Gewestelijke Huisvestingsmaatschappij. De maatschappij beheert momenteel een patrimonium van ongeveer 2500 sociale woningen, verdeeld over de gemeenten Ganshoren en Jette. Ze heeft de missie om behoorlijke woningen te huur aan te bieden aan een prijs die afgestemd is op de inkomsten van een bevolkingsgroep die moeilijk toegang krijgt tot de private woningmarkt. De maatschappij stelt een honderdtal mensen tewerk: kaderleden, bedienden, arbeiders, conciërges en heeft een vacature voor een Directie-assistent.e (FR/NL) Originele vacature is te vinden op StepStone.be – Vind gelijkaardige jobs, informatie over werkgevers en carrièretips op StepStone.be!

Description du poste

Als rechterhand van de algemeen directrice helpt u haar bij de uitvoering van haar dagelijkse taken. In samenwerking met de teams ter plaatse neemt u deel aan de professionalisering van LOJEGA op het vlak van administratief beheer, kennisbeheer maar ook van human resources.

Beschrijving van de opdrachten

  • De algemeen directrice bijstaan bij het uitvoeren van haar dagelijkse taken: de inkomende en uitgaande post beheren, de agenda beheren, de directievergaderingen beheren en organiseren, verslagen maken, dossiers voorbereiden enz.
  • De algemeen directrice bijstaan bij het kennisnemen van informatie en dossiers van de onderneming uitgegeven door de verschillende diensten: informatie opzoeken, ze analyseren, informatie en documenten sorteren, overzichtstabellen uitwerken, gegevens bijwerken, het klasseren van gegevens beheren enz.
  • Deelnemen aan de versterking van het administratief beleid in de hele organisatie: nieuwe procedures harmoniseren, verbeteren en/of creëren in coördinatie met de (administratieve) teams ter plaatse, de kennisbeheersprocessen versterken (interne informatie-uitwisselingssystemen)
  • Deelnemen aan de uitbouw en professionalisering van het beleid van human resources binnen LOJEGA met het HR-directieteam: enquêtes over de behoeften van de diensten, opleidingsplannen, het opzetten van operationele en evaluatiegesprekken, bijwerken van reglementaire en professionele documentatie, aanwervingsexamens enz.

  • U heeft een bachelordiploma in directiesecretariaat, HR-assistent of u heeft ervaring uit een gelijkaardige functie.
  • U kunt zeer goed schrijven.
  • U kunt autonoom werken en heeft inzicht in organisatie. U werkt nauwkeurig, heeft analytische en relationele capaciteiten.
  • U leert graag bij en krijgt graag gevarieerde opdrachten.
  • U beheerst de Office-pakketten (Word, Excel, Outlook).
  • U bent tweetalig FR/NL.
  • Kennis van de sociale wetgeving en HR of noties van recht zijn een troef.

Informations supplémentaires

Statut
Inactif
Formation requise
Grade de Master
Lieu
Ganshoren
Heures de travail par semaine
8 - 40
Type de Contrat
Temps plein/ CDD
Secteur
Administration / Secrétariat
Permis de conduire BE/EU exigé
Non
Voiture exigée
Non
Lettre de motivation exigée
Non
Langues
Néerlandais

Administration / Secrétariat | Temps plein/ CDD | Grade de Master