Malheureusement cette offre n'est plus active

Service Advisor à Limburg

Werken bij BMW betekent werken in een snelgroeiende onderneming met een tof team. Wij zijn op zoek naar een gedreven en gemotiveerde Service Advisor voor de regio Limburg. Een welkomstgevoel en een professionele service staan bij ons op nummer één. Klantentevredenheid dragen wij hoog in het vaandel en daarom vinden wij het belangrijk dat je bij ons kan ‘thuiskomen’. Originele vacature is te vinden op StepStone.be – Vind gelijkaardige jobs, informatie over werkgevers en carrièretips op StepStone.be!

Description du poste

 

  • Als Service Advisor ben je de persoonlijke adviseur van onze klant doorheen het hele aftersales proces.
  • Je zorgt voor een professioneel en vriendelijk onthaal van onze klanten. Je behandelt de binnenkomende oproepen betreffende onderhoud en herstellingen en ontvangt de klanten aan de directe receptie. Door oprecht te luisteren naar de klant en de juiste vragen te stellen slaag je erin een zorgvuldige diagnose te stellen en de omvang van het vereiste werk in te schatten. Ook tijdens het onderhoud of herstelling houdt u de klanten op de hoogte van de nodige werken.
  • Je maakt een planning op waarbij je rekening houdt met de verwachtingen van de klant betreffende de nodige tijd voor het uit te voeren werk, alsook met de capaciteit van de werkplaats en de beschikbare onderdelen en de beschikbaarheid van het wagenpark. Je zorgt ervoor dat de vervangwagens steeds proper, onbeschadigd en verkeersveilig zijn.
  • Je bent een krak in het nauwkeurig uitvoeren van de administratie mbt onderhoud en herstellingen en zorgt voor een correcte factuuropmaak. Wanneer de wagen opnieuw wordt overhandigd aan de klant, overloop je samen de factuur.

 

  • Jij bent de kandidaat die elke dag opnieuw naar een uiterste klantentevredenheid streeft en zo een langetermijnrelatie uitbouwt. Je houdt ervan om een coördinerende functie te combineren met een operationele hands-on functie. Je denkt en handelt oplossingsgericht en adviseert elke klant steeds met de glimlach.
  • Je bent administratief en communicatief sterk onderlegd.
  • Je hebt interesse in de techniciteit van auto’s en bent bereid om bij te leren.
  • Je past volledig binnen onze PRO waarden en toont elke dag “passie voor klanten en auto’s”, Respect voor klanten en collega’s” en “Ondernemerschap” door het tonen van je engagement.
  • Naast een passie voor klantgerichtheid, wagens en innovatie heb je reeds ervaring in een commerciële omgeving waar service centraal staat.

Informations supplémentaires

Statut
Inactif
Formation requise
Grade de Master
Lieu
Limburg
Heures de travail par semaine
8 - 40
Type de Contrat
Temps plein/ CDD
Secteur
Service client / call center / centre d'appel
Permis de conduire BE/EU exigé
Non
Voiture exigée
Non
Lettre de motivation exigée
Non
Langues
Néerlandais

Service client / call center / centre d'appel | Temps plein/ CDD | Grade de Master