Customer Service Coordinator à Mechelen

Robert Half is op zoek naar een Customer Service Coordinator voor een duurzaam bedrijf gelegen in de regio Mechelen nabij het station. Onze klant is marktleider binnen zijn segment. Er werken zo'n 65-tal personen. Originele vacature is te vinden op StepStone.be – Vind gelijkaardige jobs, informatie over werkgevers en carrièretips op StepStone.be!

Description du poste

Als Customer Service Coordinator zal je de volgende verantwoordelijkheden hebben:

  • Je verleent klantenservice aan jouw klantenportefeuille en helpt klanten verder
  • Je behandelt klantenorders van A tot Z met behulp van SAP
  • Je houdt alle klantendossiers up-to-date zodat ze gemakkelijk toegankelijk zijn om op te volgen
  • Je verzamelt informatie over klachten, vertragingen, betalingen en alles wat met je eigen klanten / accounts te maken heeft en volgt ze op
  • Je bewaakt het niveau en de rotatie van vorraden van eigen klanten / accounts

De vereiste kwalificaties voor deze functie zijn:

  • Je communiceert positief en vloeiend in het Engels (gesproken en geschreven)
  • Je denkt probleemoplossend, servicegericht en bent een echte teamplayer met gevoel voor verantwoordelijkheid en organisatorische vaardigheden
  • Je bent proactief en onderneemt actie bij onverwachte situaties
  • Je staat open om het programma SAP onder de knie te krijgen

Informations supplémentaires

Statut
Actif
Formation requise
Grade de Master
Lieu
Mechelen
Heures de travail par semaine
8 - 40
Type de Contrat
Temps plein/ CDD
Date de publication
09-06-2022
Secteur
Service client / call center / centre d'appel
Permis de conduire BE/EU exigé
Non
Voiture exigée
Non
Lettre de motivation exigée
Non
Langues
Néerlandais

Service client / call center / centre d'appel | Temps plein/ CDD | Grade de Master

Postuler maintenant

Partager cette offre