Customer Loyalty Team member DBPI Gent à Flandre Orientale

Customer Loyalty Team member DBPI... Contract bepaalde duur 6 maanden  Je rol &...   ING in België is volop in beweging, en dat geldt zeker ook voor Client Services. Op deze afdeling doen Customer Loyalty Teams er alles...

Description du poste

Customer Loyalty Team member DBPI Gent


Contract bepaalde duur 6 maanden 

Je rol & werkomgeving

 

ING in België is volop in beweging, en dat geldt zeker ook voor Client Services. Op deze afdeling doen Customer Loyalty Teams er alles aan om elke dag weer de wensen van onze klanten te overtreffen. Het betreft hier dus niet zomaar een klantenservice-afdeling. Om deel uit te maken van één van de  CLT-teams breng je namelijk naast de juiste kennis en kunde, ook de juiste persoonlijkheid mee. Onze ‘Orange Culture’ is hierbij onze leidraad. In deze cultuur staan het nemen van eindverantwoordelijkheid, ondernemerschap, het werken in teams, vertrouwen op je collega’s en teambelang boven eigenbelang centraal.

 

Is bij jou de klant koning en geeft het bieden van goede service aan de klant jou een kick? Ben jij iemand die deel wil uitmaken van een boeiend project waarbij we het bankieren voor de klant herdefiniëren vanuit een klantgeoriënteerde omgeving.  Ben jij een enthousiast persoon die graag werkt in zelforganiserende teams, in oplossingen denkt en alleen tevreden is met de beste resultaten voor onze klanten? Wil jij onze klanten ondersteunen in hun bankieren, voornamelijk vanuit call?

 

Dan hebben we de perfecte functie voor jou gevonden!

 

Bij Daily Banking Private Individuals zijn wij het aanspreekpunt voor particuliere klanten en beantwoorden wij alle vragen over het dagelijkse bankieren. Samen zorgen wij voor de end-to-end verwerking van de klantencontacten.

 

 

Je belangrijkste verantwoordelijkheden

 

Verantwoordelijkheid in de klanteninteractie :

  • Vragen en problemen van klanten beantwoorden en oplossen (van A tot Z) en hierbij speuren naar commerciële opportuniteiten.
  • Klanten adviseren vanop afstand, voornamelijk via telefoon.
  • De verwachtingen van de klant continu overtreffen: het WOW-effect
  • Een echte klik maken met klanten en prospect
  • Klantcontact zorgvuldig loggen in de systemen
  • Het op een correcte manier doorlopen van klantprocessen
  • Rekening houdend met geldende wet- en regelgeving
  • Alle overige uitdagende taken die je naar je toe weet te trekken


 

Waar we naar op zoek zijn

 

Een collega met het talent om iets op zich te nemen en het waar te maken, die enthousiast is om anderen te helpen om succesvol te zijn en de gave heeft om altijd een stap vooruit te zijn. Met andere woorden, je streeft ernaar om frisse ideeën aan te brengen en uitdagingen te aanvaarden in een snel veranderende en complexe omgeving. Je bent een persoon die steeds samenwerkt, luistert en investeert in anderen om zo gezamenlijke doelen te verwezenlijken. Je vindt het leuk om het status quo uit te dagen en je bent erop gebrand om creatieve oplossingen voor problemen voor te stellen.

 

Als Customer Loyalty Team-Member Call moet je ook over het volgende beschikken:

 

  • Een flexibele ingesteldheid, je vindt het geen probleem om in de verruimende openingstijden van 08.00-22.00 te werken en indien nodig op zaterdag van 9u tot 17u, of bij te springen in een team
  • Een commerciële ingesteldheid met oog voor commerciële resultaten, klantgerichtheid en ondernemerschap
  • Je hebt een analytische geest en werkt oplossingsgericht.
  • Je behaalt resultaat, ook in moeilijke omstandigheden
  • Je werkt autonoom en hebt zin voor verantwoordelijkheid
  • Je zoekt proactief naar nieuwe manieren om jezelf te ontwikkelen
  • Je bent bereid om het certificaat IDD te behalen wanneer dit nodig is in het kader van je activiteiten
  • Je bent bereid om het nodige aan te leren voor de uitvoering van  je taken.
  • Niveau Bachelor
  • Kennis van NL of FR volstaat bij de onboarding. Bij voorkeur is er een bereidheid om de andere taal op korte termijn aan te leren.
  • Kennis van het Engels en Duits is een troef.

 

 

Wat we je aanbieden 

 

Een duidelijk doel, een uniek aanbod en een waaier aan flexibele verloning en andere voordelen zoals:

 

  • Persoonlijke groei & uitdagend werk met eindeloze mogelijkheden om je ambities te verwezenlijken
  • Een informele, dynamische omgeving met innovatieve collega's die je inspanningen ondersteunen
  • Een progressieve en soepele manier van werken waarbij nieuwe ideeën naar waarde worden geschat

 

Verder kan je binnen de afdeling Daily Banking Private Individuals  rekenen op een waaier aan mogelijkheden om te  investeren in je persoonlijke en professionele groei.

 

 

 

Informations supplémentaires

Statut
Actif
Lieu
Flandre Orientale
Date de publication
23-06-2022
Permis de conduire BE/EU exigé
Non
Voiture exigée
Non
Lettre de motivation exigée
Non

Postuler maintenant

Partager cette offre