Service Advisor / Magazijnier Ford à Lier

De Van Mossel Automotive Groep is met ruim 4300 medewerkers in 70 jaar tijd uitgegroeid tot één van de grotere en vooraanstaande automobielbedrijven. Ons bedrijf telt meer dan 100 vestigingen verspreid over België, Duitsland, Frankrijk, Luxemburg & Nederland. Van Mossel Automotive Groep – bestaande uit Dealerbedrijven, Used Cars Centra, Carrosseriebedrijven & Autoleasebedrijven – staat voor gastvrijheid en een uitstekende service. Onze onderneming is in volle expansie en wordt gekenmerkt door een snelle groei. Om deze groei te waarborgen, zijn we op zoek naar talentvolle krachten om ons team te versterken. Samen streven we ernaar om steeds het belang van de klant voorop te zetten en diens verwachtingen te overtreffen. Werken bij

Description du poste

Als Service Advisor / Magazijnier ben je het eerste aanpreekpunt binnen de dienst naverkoop. Je zal klanten op een correcte vriendelijke manier adviseren en begeleiden. In deze functie ben je de persoonlijke adviseur van onze klant doorheen het hele naverkoopproces en sta je garant voor een uitstekende service. Dit doe je samen met je collega’s van de naverkoop. Bovendien ben je de centrale aanspreekpartner voor het onderdelenmagazijn en ben je ook de verantwoordelijke voor de organisatie ervan.

Als Service Advisor / Magazijnier kom je terecht in een dynamisch team dat dagdagelijks zorgt voor de correcte registratie en planning van de activiteiten van de werkplaats. 

Een greep uit jouw takenpakket:

  • Een professioneel en vriendelijk onthaal van onze klanten. Je begroet de klanten op een aangename, enthousiaste en spontane manier.
  • Je behandelt de binnenkomende oproepen betreffende onderhoud en herstellingen en je ontvangt de klanten aan de receptie. Hierbij bepaal je de omvang van het vereiste werk.
  • Je luistert naar de klant en stelt de juiste vragen om zo tot een zorgvuldige diagnose over te gaan.
  • Je contacteert de klant tijdens het onderhoud of herstelling om hem op de hoogte te houden van de nodige werken.
  • Je verzorgt nauwkeurig de bijhorende administratie met betrekking tot onderhoud en herstellingen. Verder volg je deze ook op door het opmaken van een factuur.
  • Bij de teruggave van de wagen aan de klant, wordt deze factuur door jou op een duidelijke en professionele manier besproken met de klant.
  • Je streeft elke dag opnieuw naar een optimale klantentevredenheid en bouwt een langetermijnrelatie op met je klant.
  • Je bent verantwoordelijk voor de volledige cyclus van onderdelen: bestelling, opvolging, ontvangst, stock en verkoop.
  • Je houdt rekening tijdens een bestelling met de mogelijke garanties die van toepassing zijn, de juiste hoeveelheden en de juiste leveranciers.
  • Je verleent technisch advies aan het technisch atelier. Kennis van auto-onderdelen is een must.

De enthousiaste & gedreven Service Advisors / Magazijnier waar wij naar op zoek zijn, kunnen zich terugvinden in onderstaand profiel;

  • Commerciële ingesteldheid, flexibiliteit en klantgerichtheid zijn een absolute must.
  • Je maakt een sterke eerste indruk naar elke klant en schept vertrouwen.
  • Je bent open, service minded en weet van aanpakken.
  • Stressbestendig
  • Je bent een vlotte communicator, zowel naar klanten als naar het interne team toe.
  • Ervaring in een soortgelijke functie en/of kennis van auto-onderdelen is een absolute plus.
  • Je hebt een sterke affiniteit met de Automotive-sector.

Informations supplémentaires

Statut
Actif
Formation requise
Grade de Master
Lieu
Lier
Heures de travail par semaine
8 - 40
Type de Contrat
Temps plein/ CDD
Date de publication
09-06-2022
Secteur
Nettoyage /Maintenance
Permis de conduire BE/EU exigé
Non
Voiture exigée
Non
Lettre de motivation exigée
Non
Langues
Néerlandais

Nettoyage /Maintenance | Temps plein/ CDD | Grade de Master

Postuler maintenant

Partager cette offre