Adviseur Starters & Zelfstandigen (Turnhout)

Acerta is een hr-dienstengroep die ondernemers ondersteunt in elke fase van hun groeiproces. Ons doel is om starters, zelfstandigen, werkgevers en boekhouders maximaal te ontzorgen. Als hr-partner bieden we persoonlijke service met een brede waaier aan advies, diensten en toepassingen rond loonadministratie, sociale zekerheid, vestigingsformaliteiten en de ontwikkeling van menselijk kapitaal. Ons motto? De kracht van mensen. In alles wat we doen, gaan we voor de kracht van mensen. Onze 1.350 medewerkers zijn onze grootste troef om specifieke klantsituaties te begrijpen en klanten te begeleiden naar een optimale oplossing. Als één team gaan we uitdagingen aan en zijn fier op wat we samen bereiken. Voor de afdeling Starters & Zelfstand

Description du poste

  • Als Adviseur Starters & Zelfstandigen vorm je samen met andere collega’s een hecht team dat wordt begeleid door een ervaren Manager Klantenservice. 
  • Na een intensieve opleiding bestaat jullie opdracht er in een optimale dienstverlening aan onze klantengroep startende en gevestigde zelfstandigen te bieden. Alle vragen van deze doelgroep (o.a. in verband met de stap zetten naar een zelfstandige carrière, hun statuut, verzekeringen of administratie...) die binnenkomen via telefoon, post en mail worden zodanig door je opgevolgd dat de klant snel en efficiënt wordt geholpen. 
  • Bij complexere vragen verwijs je de klant op een klantgerichte en efficiënte manier door naar de juiste medewerker binnen Acerta.  
  • Je beschikt over een commerciële attitude om de klanten advies te geven over alle relevante Acerta-diensten. 

  • Je hebt een bachelor- of masterdiploma op zak of bent gelijkwaardig door ervaring. 
  • Je gaat zorgvuldig en vriendelijk om met alle klanten die contact opnemen met Acerta. 
  • Je bent communicatief sterk en kan een complex verhaal begrijpbaar maken voor de klant.
  • Je schrikt niet terug van een dynamische omgeving met complexe en steeds wijzigende wetgeving.
  • Je leert snel bij, bent analytisch en denkt oplossingsgericht.
  • Je bent resultaatgericht en je bloeit open in een team.
  • Een goede kennis van het Nederlands is een noodzaak, kennis van het Frans en/of Duits is een troef!

Informations supplémentaires

Statut
Actif
Formation requise
Grade de Master
Lieu
Turnhout
Heures de travail par semaine
8 - 40
Type de Contrat
Temps plein/ CDD
Date de publication
09-06-2022
Secteur
Consulting / Business development
Permis de conduire BE/EU exigé
Non
Voiture exigée
Non
Lettre de motivation exigée
Non
Langues
Néerlandais

Turnhout | Consulting / Business development | Employé en RH | Temps plein/ CDD | Grade de Master

Postuler maintenant

Partager cette offre