Customer Care Medewerker à Wilrijk, Antwerpen

Kärcher is wereldwijd marktleider op gebied van reinigingssystemen, producten en diensten. Het bedrijf staat voor kwaliteit, innovatie en duurzaamheid. De sleutel van ons succes zijn onze gemotiveerde medewerkers die dagelijks hun expertise toewijden aan ons bedrijf en product. Kärcher is een Duits familiebedrijf dat uitzonderlijke carrièremogelijkheden aanbiedt binnen een sterke, gezonde en internationaal gereputeerde groep. Interessante uitdagingen in combinatie met uitwisseling van know-how, creëren een ideaal platform voor de individuele carrièreplanning en persoonlijke ontwikkeling. Wij zoeken naar betrokken medewerkers die teamwork waarderen. Medewerkers die samen met ons streven naar wat Kärcher speciaal maakt : altijd het beste aanb

Description du poste

  • Je staat dagelijks in contact (telefonisch en per mail) met onze klanten en gebruikers in de Belux. Dankzij een grondige opleiding ben jij in staat om op een professionele manier specifieke klantenvragen te beantwoorden.
  • Je bent gedreven in de administratieve verwerking van :
    • bestellingen, inclusief het opvolgen van leveringstermijnen van machines
    • reparaties en transporten
    • creditnota's als gevolg van contractuele afspraken
    • offertes inclusief het uitsturen van klantendocumentatie en prijsinformatie
  • Werkprocedures staan bij jou hoog in het vaandel. Indien nodig neem je initiatief in het schrijven of aanpassen van die procedures teneinde de workflow te optimaliseren.
  • Je werkt in een team van 10 mensen en rapporteert aan de Customer Care Manager.


  • Je hebt een goede kennis van MS Office. .
  • Je bent luistervaardig, empathisch en communicatief. De klant staat voor jou steeds centraal.
  • Je kan zelfstandig werken. Je bent een problem-solver met een hands-on mentaliteit.
  • Je beschikt over een kleine dosis technische affiniteit om toestellen te begrijpen en herkennen.
  • Een eerste werkervaring in een klantgerichte omgeving is een pro.

Informations supplémentaires

Statut
Actif
Formation requise
Grade de Master
Lieu
Wilrijk, Antwerpen
Heures de travail par semaine
8 - 40
Type de Contrat
Temps plein/ CDD
Date de publication
09-06-2022
Secteur
Service client / call center / centre d'appel
Permis de conduire BE/EU exigé
Non
Voiture exigée
Non
Lettre de motivation exigée
Non
Langues
Néerlandais

Service client / call center / centre d'appel | Temps plein/ CDD | Grade de Master

Postuler maintenant

Partager cette offre