Malheureusement cette offre n'est plus active

Customer Service Officer à Brussel

Speos maakt sinds 2001 deel uit van de groep bpost. Wij zijn een organisatie met dezelfde waarden, maar onze Speos-cultuur is enigszins verschillend. Wij zijn een team van 220 mensen waar onze CEO iedereen nog bij de voornaam kan aanspreken. Het welzijn van onze werknemers is van essentieel belang. Om onze groei te ondersteunen en ons klantenserviceteam te versterken, zijn we op zoek naar een Customer Service Officer met een sterke interesse in de markt voor transactiedocumenten. Heb je een passie voor customer service en wil je werken in een familiebedrijf? Dan ben jij de persoon die we zoeken. Originele vacature is te vinden op StepStone.be – Vind gelijkaardige jobs, informatie over werkgevers en carrièretips op StepStone.be!

Description du poste

Je missie

Als Customer Service Officer, ben je verantwoordelijk voor de volgende zaken:

  • Facturering op basis van de verzamelde informatie en de interne procedures;
  • Bijwerken en controleren van facturatiegegevens;
  • Opvolgen en controleren van de voorraad klantenmateriaal om de continuïteit van de productie te waarborgen;
  • Beheer en controle van de productieschema’s en de verzoeken van de klanten;
  • Voorbereiding van productie bestanden;
  • Transportaanvragen beheren;
  • Beheer en oplossen van incidenten;
  • Administratieve taken zoals het coderen en opvolgen van non-conformiteiten via ons intern kwaliteitssysteem en het archiveren van diverse documenten.

Uw profiel

  • Je hebt een diploma van het secondair onderwijs OF minstens 3 jaar ervaring in een gelijkaardige functie ;
  • Je bent nauwgezet en detail-georiënteerd;
  • Jij bent een multitasker en bent goed in time management;
  • Je bent autonoom en een uitstekende teamplayer;
  • Je hebt een uitstekende kennis van MS office;
  • Je spreekt vloeiend Frans en Nederlands. Kennis van het Engels is een sterke troef.

Informations supplémentaires

Statut
Inactif
Formation requise
Grade de Master
Lieu
Brussel
Heures de travail par semaine
8 - 40
Type de Contrat
Temps plein/ CDD
Secteur
Service client / call center / centre d'appel
Permis de conduire BE/EU exigé
Non
Voiture exigée
Non
Lettre de motivation exigée
Non
Langues
Néerlandais

Service client / call center / centre d'appel | Temps plein/ CDD | Grade de Master

Enregistrez-vous dès maintenant!

Souhaitez-vous postuler en un clic et être averti(e) de nos dernières offres correspondant à vos critères ? Connectez vous en tant qu'étudiant!

Inscription gratuite