Solliciteer direct!

Mercedes- French/Dutch Customer Service Representative - Maastricht

à l'échelle nationale | Marketing / Communication / Publicité / PR | Service client / call center / centre d'appel | Employé de centre d'appel | Jeune diplômé | temps complet expérience | Bachelier de spécialisation | Master de spécialisation | Grade de Master | Grade de Docteur | Autres | Grade de Bachelier

Mercedes-Benz are searching for Customer Service Representatives at their Customer Assistance Center (CAC) in Maastricht! The perfect way to kickstart your international career, you will have the chance to work with over 25 different nationalities and act as a brand representative ensuring that customers receive personal assistance in their own language at a consistently high level. Start your career at Mercedes and grab this opportunity to work aborad!

Functieomschrijving

De full-time 24-uurs service-afdeling organiseert hulp bij pech onderweg voor alle klanten. 24 hours per dag, 365 dagen per jaar beschikbaar. De afdeling Retail Services ondersteunt technische en productgerelateerde competenties voor het CAC, Daimler en externe partijen. Medewerkers fungeren als merkvertegenwoordigers en zorgen ervoor dat de datatennis persoonlijke ondersteuning in hun eigen taal krijgt op een consistent hoog niveau.

Wat wij bieden

  • 208 vacation hours
  • Holiday allowance- 8% of annual salary
  • Employee Car Program- discount on new or used Daimler brand car
  • Collective health insurance at discounted rates
  • Pension plan
  • Transportation plan; free bike every 3 years, free public transport or fuel costs (€130/month)
  • Result orientated bonuses
  • The opportunity to grow and progress within the company

Wat wij vragen

  • Minimaal middelbare school afgerond
  • BAC + Z of gelijkwaardig
  • Eerdere ervaring met klantenservice
  • Werktijden 40 uur per week, verschuivingen inclusief nachten en weekends
  • Hoger beroepsonderwijs
  • Native Frans of Nederlands spreker
  • Gemiddeld Engels (bedrijfstaal)
  • Minimaal 1 jaar beschikbaar
  • Teamplayer
  • Goede kennis van de Engelse taal

Verhuispakket:

Mercedes-Benz biedt een lucratief verhuispakket aan van maximaal € 5.000. U krijgt ook een vergoeding voor de eerste aankomst, woonlasten, verhuiskosten (max. € 1.500 eenmalige verhuiskosten)

Contract en opleiding:

Na een vergadering van 12 maanden zal er gedurende maand worden getraind. Voegt producttrainingsproduct toe.

Wonen in Nederland:

Je gaat werken in een groeiend internationaal bedrijf in een jonge, ambitieuze, professionele en dynamische omgeving. Het Customer Assistance Centre is een multiculturele en diverse organisatie met 31 verschillende nationaliteiten. Tijdens uw verblijf in Pays-Bas zult u zien dat er veel te doen en te zien is! Dit is een unieke kans om in het buitenland te wonen en werken.

salaris:

Het salaris voor deze functie is gebaseerd op een 35-urige werkweek en bedraagt ​​€ 1720 bruto per maand. Additioneel wordt een ploegentoeslag op basis van bepaalde uren betaald.

Extra informatie

Opleidingsniveaus
Bachelier de spécialisation, Master de spécialisation, Grade de Master, Grade de Docteur, Autres, Grade de Bachelier
Plaats
à l'échelle nationale
Werkuren per week
36 - 40
Dienstverbanden
Jeune diplômé, temps complet expérience
Verantwoordelijk voor
Being responsible for all incoming calls with questions about products and services.
Gepubliceerd op
16-07-2018
Functies
Marketing / Communication / Publicité / PR, Service client / call center / centre d'appel
Rijbewijs nodig?
Nee
Auto nodig?
Nee
Motivatiebrief verplicht?
Nee
Talen
Anglais, Français, Néerlandais