Malheureusement cette offre n'est plus active

Mercedes-Benz: French/ Dutch - Customer Service Representative Benelux

The Mercedes-Benz Customer Assistance Center Maastricht (CAC) is the central point of contact in Europe, caring for the needs of current and prospective Mercedes-Benz and smart customers. More than 25 different nationalities add diversity and enrich an organization dedicated to satisfied customers and high performance.

Wat wij bieden:

  • Working hours: 35 hours a week - shifts including nights and weekends
  • Work in a growing international company in a young, ambitious, professional and dynamic environment
  • The salary for this position is based on a 35 hour week and amounts to € 1750 per month gross. In addition, a shift allowance based on actual hours is paid
  • Collective health insurance at discounted rates, self-development opportunities, result-oriented bonus (variable payment) and pension plan are just some of the secondary benefits of working with us

Wat ga je doen?

Medewerkers fungeren als merkvertegenwoordigers en geven dat dat helpt helpt in hun eigen taal krijgt een consistent hoog niveau. Onze klantenserviceafdelingen gestelde vragen van klanten en klachten, geldende afdeling Service24u roadside-assistentie voor klanten organiseert. 24 uur per dag, 365 dagen per jaar beschikbaar. De afdeling Retail Services ondersteunt technische en productgerelateerde competenties voor het CAC, Daimler en externe partijen.


De afdeling Mercedes-Benz Service24h is 365 dagen per jaar, 7 dagen per week en 24 uur per dag beschikbaar voor klanten die hulp nodig hebben bij pech onderweg.
Medewerkers krijgen binnenkomende klantenverzoeken voor pechverhelping in de moedertaal van de klant en zijn hulp aan de telefoon van coördineren hulp via de deur Mercedes-Benz erkende serviceaanbieders.

De filosofie is om ervoor te zorgen dat de klant zo snel mogelijk weer mobiel is.

Wat wij vragen:

  • Minimaal hogeschool afgerond
  • An experience in customer service is a plus
  • Fluent Dutch, French and English (hard demand!)
  • Good written and verbal skills
  • Advanced negotiation skills
  • Knowledge of Benelux geography
  • Computer literacy
  • Good understanding of customer satisfaction
  • Team player
  • Open-minded to a diversity of cultures
  • Ability to prioritize, analyze, plan and coordinate on high volumes

Extra informatie

Opleidingsniveaus
Enseignement Secondaire, Bachelier de spécialisation, Master de spécialisation, Grade de Master, Grade de Docteur, Autres, Grade de Bachelier
Plaats
à l'échelle nationale
Werkuren per week
36 - 40
Dienstverbanden
Jeune diplômé, temps complet expérience, Temps plein/ CDD
Verantwoordelijk voor
Afhandelen van alle binnenkomende vragen omtrent producten en diensten
Functies
Service client / call center / centre d'appel
Rijbewijs nodig?
Nee
Auto nodig?
Nee
Motivatiebrief verplicht?
Nee
Talen
Néerlandais

à l'échelle nationale | Service client / call center / centre d'appel | Employé de centre d'appel | Employé help desk | Jeune diplômé | temps complet expérience | Temps plein/ CDD | Enseignement Secondaire | Bachelier de spécialisation | Master de spécialisation | Grade de Master | Grade de Docteur | Autres | Grade de Bachelier

Enregistrez-vous dès maintenant!

Souhaitez-vous postuler en un clic et être averti(e) de nos dernières offres correspondant à vos critères ? Connectez vous en tant qu'étudiant!

Inscription gratuite