Malheureusement cette offre n'est plus active

Accountant met HR skills à Aalst

Description du poste

Een dynamische KMO in Aalst is op zoek naar een gemotiveerde Accountant om het team te vervolledigen. Heb je reeds een mooie ervaring achter de rug in de algemene boekhouding en op zoek naar een nieuwe uitdaging? Dan is deze functie iets voor jou.

Jouw takenpakket als Accountant:

  • Je boekt de aankoop- en verkoop facturen, bankafschriften in
  • Je bereidt de betalingen voor
  • Je bent verantwoordelijk voor de BTW aangifte
  • Je assisteert in de maand -en jaarafsluiting (afschrijvingen, provisies, lonen…)
  • Je bent verantwoordelijk voor de payroll van de werknemers, contact met het sociaal secretariaat, en het aanspreekpunt bij vragen
  • Je draagt bij tot allround administratieve taken, zoals inkomende telefoons, organisatie van events etc


Het ideale profiel:

  • Heeft minimaal 3 jaar ervaring in de algemene boekhouding
  • Heeft een graduaat of bachelor in de boekhouding
  • Spreekt vlot Nederlands en goede basiskennis Engels
  • Is idealiter onmiddellijk beschikbaar
  • Is hands on, communicatief, flexibel in takenpakket

Het aanbod als Accountant:

  • Een competitief salarispakket aangevuld met extralegale voordelen en extra vakantiedagen
  • Een dynamische werkomgeving met een hands on mentaliteit en mogelijkheden tot training

Ben je op zoek naar een leuke functie binnen een stabiele werkomgeving? Waag dan snel je kans en stuur ons vandaag nog jouw cv.

Informations supplémentaires

Statut
Inactif
Lieu
Aalst
Permis de conduire BE/EU exigé
Non
Voiture exigée
Non
Lettre de motivation exigée
Non

Oost-Vlaanderen

Enregistrez-vous dès maintenant!

Souhaitez-vous postuler en un clic et être averti(e) de nos dernières offres correspondant à vos critères ? Connectez vous en tant qu'étudiant!

Inscription gratuite