Jouw missieHet Service Center F&R (Forecast & Replenishment) is een team met als missie het beheren van verkoopprognoses en automatische bevoorrading van onze winkels, om :de beschikbaarheid en versheid van producten in de winkel te garanderen.Binnen het servicecentrum zal de F&R Advisor proactief de
Jouw missie
Het Service Center F&R (Forecast & Replenishment) is een team met als missie het beheren van verkoopprognoses en automatische bevoorrading van onze winkels, om :
de beschikbaarheid en versheid van producten in de winkel te garanderen.
Jouw belangrijkste taken en doelstellingen:
FORECAST
- Controle en analyse van de door F&R berekende verkoopprognoses, beoordeling op kwaliteit en eventueel bijsturen.
- Anticiperen op veranderingen in de vraag en aanpassen van de F&R-instellingen, bijvoorbeeld door koppelingen tussen producten.
-zorgen dat alle factoren die de vraag naar producten kunnen beïnvloeden correct ingevoerd worden (DIF's: promoties, weer, seizoenen, externe gebeurtenissen, etc.)
ANALYSE VAN DE PARAMETERS
- Analyse van de beschikbare indicatoren (automatisering percentage, breukpercentage en-evolutie, logboek, voorraadniveaus en aantal out of stocks, FnR-uitzonderingen, Evolutie Stock Logbook (de verse afdelingen), NPS : versheid en beschikbaarheid van de producten etc.) om afwijkingen of mogelijke verbeterpunten op te sporen, en deze rapporteren.- nauw samenwerken met de F&R-coaches en de medewerkers in de winkels om de F&R-instellingen voortdurend te verbeteren.
OPERATIONELE UITMUNTENDHEID
- optimalisering van de interne processen
- zorgen dat de ingevoerde procedures correct worden toegepast
- het nemen van de nodige corrigerende maatregelen
- aanmoedigen van de teams om weloverwogen risico's te nemen en bestaande procedures en processen ter discussie te stellen
- mobilisatie van de nodige middelen,
- prioriteiten stellen en zorgen voor een snelle uitvoering om de kwaliteit te waarborgen
- bevordering van de communicatie binnen teams, de eigen afdeling en de rest van de organisatie- voorstellen van experimenten om de klantervaring te verbeteren
KLANTGERICHTHEID
- je luistert naar klanten en stelt de klant echt centraal
- je biedt oplossingen die voldoen aan hun verwachtingen
- je speelt in op hun huidige en anticipeert op toekomstige behoeften
- je maakt van klanttevredenheid een constante zorg en een belangrijk beslissingscriterium
- uitmuntendheid in service kwaliteit en klanttevredenheid zijn voor jou een constante topprioriteit
SAMENWERKING
- je werkt nauw samen met de verschillende betrokken actoren, intern en extern
- je ontwikkelt expertise, professionalisme en klantgerichtheid
- je helpt de interne werking te optimaliseren
- je ondersteunt de interne communicatie
- je bent een actieve ambassadeur voor Carrefour en moedigt collega's aan dit ook te doen
Jouw profiel
Ons aanbod
Sélectionnez le secteur qui vous intéresse ci-dessous et n'oubliez pas votre adresse email!