Postuler maintenant!

Service agent autoverhuur à Zaventem-Machelen

Administration / Secrétariat | Service client / call center / centre d'appel | Employé Back office | Jeune diplômé | Job étudiant | temps complet expérience | Enseignement Secondaire | Bachelier de spécialisation | Master de spécialisation | Grade de Master | Grade de Docteur | Autres | Grade de Bachelier

Voor bedrijf actief in de autoverhuur zijn wij op zoek naar een drietalige service agent die haar kan assisteren in de afhandeling van klant gerelateerde taken. Op zoek naar een fulltime functie? Vind je het leuk om door middel van communicatie tot een resultaat te komen? Dan is dit misschien de job voor jou!

Description du poste

Als service agent zal je het eerste aanspreekpunt van de klant worden. Naast het proactief benaderen van de klant zullen ook alle vragen, opmerkingen, maar ook klachten bij jou terechtkomen. Jij bent verantwoordelijk voor het creëren een positieve ervaring voor de klant.

Contrat et avantages

  • Het telefonisch contacteren van klanten
  • Het ontvangen van klanten
  • Afspraken inboeken voor een omruiling van de huurwagen
  • Nieuwe huurcontracten maken
  • Huurcontracten aanpassen
  • Klachten afhandelen

Votre profil

  • Secundair onderwijs
  • Vloeiend drietalig (NL/FR/EN)
  • Zelfstandig
  • Klantgericht
  • Communicatief sterk
  • Flexibel
  • In het bezit van eigen vervoer in verband met locatie
  • Per direct fulltime beschikbaar (parttime in overleg)

Plus d'Informations

Lieu
Zaventem-Machelen
Type de Contrat
Jeune diplômé, Job étudiant, temps complet expérience
Secteur
Administration / Secrétariat, Service client / call center / centre d'appel
Formation requise
Enseignement Secondaire, Bachelier de spécialisation, Master de spécialisation, Grade de Master, Grade de Docteur, Autres, Grade de Bachelier
Permis de conduire BE/EU exigé
Oui
Voiture exigée
Oui
Lettre de motivation exigée
Oui
Langues
Anglais, Français, Néerlandais